Společně sportovat zatím nemůžeme, tak vyhlašujeme hravé domácí sportování. Kdo se zapojí, bude odměněn. Kdo se chce zúčastnit, tak si zaposiluje, protáhne se a ještě to bude zábava.

Co si připravit? Připravte si hrací kostku, mobil,prostor ke cvičení a tréninkový zápisník.

 Jak začít?Lehce se rozcvičte, protáhněte hlavu, ramena, ruce, záda a nohy.

A jde se na to!

 První hra: Spojte se s kamarádem přes aplikaci, abyste se navzájem viděli. Jeden hodí  kostkou. Pod každým číslem je určená jedna série cviku.

                            Číslo 1 - 10  výponů, číslo 2  -  10 lehů – sedů , číslo 3 - 10  dřepů, číslo 4  -  10  výpadů vpřed L a P nohou , číslo 5   10 - kliků, číslo 6 - 10  angličáků

 Cvik provedete. Zapište do zápisníku. Každý hází  5 krát.

Druhá hra

 Vezměte stopky ( třeba na mobilu). Zaujměte pozici prkna (jako když chcete udělat pánský klik) a změřte si navzájem výdrž 30 sekund. Každý den přidejte 3 – 5 sekund.

 Zapište do zápisníku, jak dlouho jste prkno drželi. 

Třetí hra

 Každý vymyslí 2 protahovací cviky a oba cviky splníte. Můžete cviky každý den měnit. Výdrž ve cviku 1 minuta. Po týdnu protáhněte na 1:30 min.Opět do zápisníku zapište, které cviky jste dělali.

 Kdo nemá tréninkový zápisník, může si založit tréninkový deník ze sešitu. Sportovat s hraním budeme 1 měsíc. Začínáme  9.1.2021. končíme  9.2. 2021. Doporučujeme hrát 3 krát týdně. Ale můžete i vícekrát. Vyhodnocení  a předání odměn proběhne po kontrole tréninkových zápisníků. 

Těšíme se na  fotodokumentaci vašeho hraní/sportování.

Kdo si hraje nezlobí!!!

 

Statistiky

Počet zobrazených článků
88317

Vyhledat

Český atletický svaz

Pražský atletický svaz