V úterý 8.6. se konalo první kolo soutěže družstev mladšího žactva. Zavítali jsem na pěkný stadion Sparty ve Vysočanech. Bohužel se nedostavilo 12 závodníků, což je víc jak polovina trénujících dětí a to se vždy podepíše na výsledcích. Za oddíl závodilo 5 dívek a 6 chlapců. Všichni podali skvělé výkony a snažili se o co nejlepší výsledek. Pro některé to byly první větší závody, tak měli trochu trému. Krásné počasí přálo i osobním rekordům. Nejlépe si vedla Adéla Kubíčková, která obsadila skvělé 4. místo ve vrhu koulí v osobním rekordu 7, 24 m  a 7 bodů pro tým. 6 bodů pro družstvo vybojoval ve dvou disciplínách náš druhý nejlepší Martin Hrbek( výška - 4 body, výkon 1,18m, běh na 60m čas 9,97s a 2 body). Výborný výkon předvedl Eda Baše v běhu na 150m.S časem 22,95s  se umístil na pěkném 5. místě ze všech účastníků ( 6 bodů). Výkon ve skoku vysokém 1,18m Káji Copkové stačil na 6. místo se ziskem 5 bodů. Posledním bodujícím byl Ondra Ammer. Svým časem 3:03,99 min. obsadil 9. místo a 2 bodíky pro družstvo. Některým unikly body o setinky a centimetry, ale výkony byly slibné. Linda a Emča na překážkách a v dálce nebo Eda ve vrhu koulí, Ondra v míčku, Kája M. v běhu na 800m. Ale to příště může byt jinak. Všichni zaslouží velkou pochvalu za vzornou reprezentaci oddílu. Po prvním kole jsme v naší skupině A na 7. místě z 10 účastníků.  Myslím, že každý závod je motivací k tréninku. Určitě se všichni těší na další soutěž.  

 

Dne 2.6.2021 se náš oddíl zúčastnil dne s českou atletikou -  Atleti spolu. Přes 30 atletů a atletek si jelo zazávodit do Radotína. Pro některé to byly první závody v životě, tak měli trochu trému. Závody provázelo krásné slunečné počasí. Jedna disciplína následovala druhou a  my měli radost z výkonů, které mnohdy byly lepší než v loňském roce. Radost nám dělali i Ti nejstarší, jejich výkony byly v konkurenci radotínských závodníků vidět. Filip Bradáč 60 - 8,10s, 150m  - 19,93s. Anička Ledvinová 60m -  8, 43s, 150m - 21,28s, Julča Štrauchová 60m - 8, 85s, 800m - 2:51,81min. Určitě budou posilou pro radotínské družstvo, kde budou hostovat. Naše mladší žactvo dosáhlo nejlepších výsledků v běhu na 60m překážek. Nejlépe si vedla Linda Wollnerová časem 12,17s. Hned za ní měl nejlepší čas z kluků Martin Hrbek - 12,21s. Času pod 13 s dosáhli ještě Eda Baše ( 12,86s) a Karolína Copková(12,88s). V hodu míčkem si nejlépe vedla Andrea Pleštilová, která výkonem 31,56m vyhrála tuto disciplínu. Druhé místo vybojovala Linda W. výkonem 30,89m. Z chlapců si v míčku vedl nejlépe Eda Baše( 33,16m). Poslední disciplínou byl vrh koulí. Zde opět nejlépe vrhala Linda W. ( 6,97m). Dařilo se i Adélce Kubíčkové, výkon 6,87m. Přes 6 m se dostala i Sofie Jáklová ( 6,16m). Z chlapců překvapil Martin Hrbek. Byl ve vrhu koulí nejlepší z našich, výkonem 5,57m. Atleti naší přípravky bojovali ve víceboji u ZŠ. Opět vezeme  z tohoto klání medaili. Stella Traxmandlová získala tentokrát bronzovou a Jonáš Národa vybojoval pro Vegu stříbro. Skvělé výsledky. Máme radost, že se dařilo i našim odchovancům, kteří pokračují v atletice v oddílu Atletika Jižní město ( Honza Žilina) a SC Radotín( Pavel Kaftan, Nikča Skalická). Všem gratulujeme k výkonům a věříme, že se díky tréninkům budete stále zlepšovat. Další měření sil  žactva bude v úterý 8.6. na prvním kole přeboru žactva v soutěži družstev. Abychom byli konkurence schopní, musíme se sejít všichni. Je nás letos 23. Těšíme se a budeme fandit.

wink

Páteční tréninky mají zvětšit Vaši šanci uspět na závodech, které nás čekají v červnu. Jsme rádi, že se pomalu rozbíhají a začínáte se zúčastňovat. První závody již klepou na dveře. Budou se konat  2. 6. 2021 v Radotíně. Soutěž se uskuteční pod záštitou ČAS s názvem ATLETI SPOLU - DEN S ČESKOU ATLETIKOU.  Máte se na co těšit a hlavně máte cíl. A ještě rada : " Není špatné počasí, je jen špatné oblečení". winkTak se správně oblékněte a přijďte trénovat. Už se na vás těšíme. smile

Vláda na svém mimořádném jednání  schválila od 1.5.2021 nová opatření Ministerstva zdravotnictví ČR. Opatření nově stanovuje výjimku ze zákazu shromažďování pro sportovní přípravu amatérských sportovců mladších 18 let organizované sportovními svazy, a to pouze v sedmi krajích ČR s dobrou epidemiologickou situací, kam patří i Praha. Organizovaná mládež může sportovat ve skupinách nejvýše 20 osob mimo vnitřní prostory na vymezeném sportovišti při dodržení podmínky, že na každého sportujícího připadá alespoň 15 m 2 plochy sportoviště. To nám dává možnost trénovat z hlediska velikosti skupin dětí již téměř bez omezení.

Podmínkou je ovšem prokázání se negativním testem na Covid19 před zahájením tréninku, a to některým z následujících způsobů:

  • dokladem o absolvování RT-PCR testu s negativním výsledkem nejdéle před 7 dny,
  • dokladem o absolvování antigenního testu s negativním výsledkem nejdéle před 72 hodinami,
  • dokladem o prodělání laboratorně potvrzeného onemocnění Covid19, přičemž již uplynula doba izolace podle platného mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví ČR a od prvního pozitivního testu neuplynulo více než 90 dní,
  • čestným prohlášením, resp. čestným prohlášením jeho zákonného zástupce, že ve škole absolvoval nejdéle před 72 hodinami test na stanovení přítomnosti antigenu viru SARS-CoV-2, který je určen pro sebetestování nebo povolený Ministerstvem zdravotnictví ČR k použití laickou osobou, s negativním výsledkem.

Bohužel to znamená, že ti, kdo ještě nebudou chodit do školy, se budou muset nechat otestovat na některém oficiálním testovacím místě. Každý občan s platným zdravotním pojištěním má nárok na tento test zdarma každé 3 dny. Vzhledem k této podmínce lze předpokládat, že se výrazně zvýší zájem o testování, proto Vám doporučujeme, abyste si včas objednali termín na testování na některém z odběrových míst.

Věříme, že uvedené podmínky nebudou pro nikoho nepřekonatelné a nezabrání v pokračování v tréninku.

Podkategorie

Členské oddílové příspěvky pro nové členy jsou stanoveny na období září 2020 - červen 2021 na výši 4500,- Kč

 

Členské příspěvky pro stávající členy jsou stanoveny na 3 800 ,-Kč při platbě do  30.9.2020, v případě platby po tomto datu je částka  oddílového příspěvku 4 500,- Kč !

 

Úhrada členských příspěvků bude probíhat jednorázově v plné výši. Neponižujeme platby v případě, pokud děti navštěvují trénink jedenkrát týdně.

 V případě úhrady členských příspěvků za více dětí z jedné rodiny, se u každého dalšího z dětí příspěvek ponižuje o 500, - Kč.

 

Členské příspěvky na výše uvedené období je třeba uhradit do 30. září 2020.

Potřebné údaje při platbách převodem na účet vyplňujte pečlivě.

Ti, jejichž platba nebude identifikovatelná, budou bráni, jako neplatiči.

Úhrada členských oddílových příspěvků se provádí převodem na účet:

Bankovní spojení : UniCredit Bank

Číslo účtu : 2113508248/2700 

Variabilní symbol : rodné číslo do lomítka a v poznámce uvést celé jméno člena

Nejsme plátci DPH.

                Rozpis tréninků na listopad 2020

Součásti každého tréninku:

Rozcvička: Zahřátí (rozklusání 500 m),

                   protažení (hlava, ruce, ramena, trup, nohy),

                   abeceda (liftink, skipink, zakopávání, předkopávání, jamajka, klus poskočný, koleso),

                   rovinky 80 m (2x stupňovaná, 1x rychlá 80%)

 

Hlavní část: viz. datum níže

Protažení: Překážkové sedy (vnitřní i vnější), nohy za hlavu

 

Pauzy mezi úseky a odrazy jsou do zotavení, maximálně 2 min. (u tréninků rychlostní vytrvalosti jsou pauzy napsané zvlášť)

Data v závorkách jsou dobrovolné výběhy. Tzv. fartlek (běh přizpůsobený terénu – z kopce zrychlím, do kopce zrychlím, na rovinkách si hraju s tempem, přeskakuju kaluže, klacky, dobíhám ostatní běžce, běhám pozadu,…)

 

(1.11.)        Fartlek 30 min.

2.11.           Rychlost

         Rozcvička ↑

            Hlavní část :    6x 30 m naplno z polovysokého startu

                                   4x 30 m naplno s padaným startem

                                    2x 50 m vysoký skiping

                                   3x 60 m rovinka na 90%

            Protažení ↑ + protažení předních stehen v leže na břiše

4.11.           Fartlek 30 min.

6.11.           Síla doma

         https://www.youtube.com/watch?v=oAPCPjnU1wA&ab_channel=BullyJuice

 

(8.11.)        Fartlek 30 min.

9.11.           Odrazy

         Rozcvička ↑

            Hlavní část:     100 přeskoků přes švihadlo snožmo

                                   3x 16 výpadů na místě s přeskokem (8 každá noha) (pro upřesnění - https://www.youtube.com/watch?v=ym00nr8Lzo8&ab_channel=Z%C3%A1sobn%C3%ADkposilovac%C3%ADchcvik%C5%AF )

                                   50 přeskoků přes švihadlo vysoká kolena

                                   50 přeskoků přes švihadlo zakopávání

                                   2x 20 žabáků

                                   4x 30 m skoky po jedné noze (2x L, 2x P)

                                   1x 20 žabáků

                                   150 přeskoků přes švihadlo (50 snožmo, vysoká kolena, 50                                              zakopávání)

            Protažení ↑ + protažení lýtek a předních stehen v leže

11.11.                  Rychlostní vytrvalost

            Rozcvička ↑

            Hlavní část:     2x 100 m na 70% (pauza 3 min)

                                   2x 150 m na 70% (pauza 3 min)

                                   2x 200 m na 70% (pauza 3 min)

                                   2x 100 m na 70% (pauza 3 min)

                                    Výklus 6 min.

            Protažení ↑

 

13.11.                  Síla doma

         https://www.youtube.com/watch?v=UoC_O3HzsH0&ab_channel=FraserWilson

 

(15.11.)      Fartlek 30min.

 

16.11.                  Rychlost

         Rozcvička ↑

            Hlavní část :    2x 80 m naplno (rovinky v rozcvičce dělám taky)

                                   6x 20 m naplno z polovysokého startu

                                   1x 80 m zakopávání pozadu

                                   3x 80 m rozložená rovinka (20 m naplno a 10 m uvolním krok)

                                   3x 80 m uvolněná rovinka na 60%

            Protažení ↑

 

18.11.                  Fartlek 30 min.

20.11.                  Odrazy

         Rozcvička ↑

            Hlavní část:     150 přeskoků přes švihadlo snožmo

                                   4x 30 m jeleních skoků

                                   4x 30 m skoky po jedné noze (2x L, 2x P)

                                   3x 20 žabáků

                                   300 přeskoků přes švihadlo (100 snožmo, 100 vysoká kolena, 100                                   zakopávání)

                                   Výklus 6 min.

            Protažení ↑

 

(22.11.)      Fartlek 35 min.

23.11.                  Rychlostní vytrvalost

         Rozcvička ↑

            Hlavní část:     100 m na 70% (pauza 2 min.)

                                   150 m na 70% (pauza 2 min.)

                                   200 m na 70% (pauza 2 min.)

                                   250 m na 70% (pauza 2 min.)

                                   200 m na 70% (pauza 2 min.)

                                    150 m na 70% (pauza 2 min.)

                                    100 m na 70%

                                    Výklus 6 min.

            Protažení ↑

 

25.11.                  Fartlek 30 min.

27.11.                  Síla doma

          https://www.youtube.com/watch?v=IeGrTqW5lek&ab_channel=FraserWilson

 

(29.11.)      Fartlek 35 min.

30.11.                  Rychlostní vytrvalost

            Rozcvička ↑

            Hlavní část:     8x 150 m na 80% (pauza 2 min.)

                                   Výklus 10 min.

            Protažení ↑

Tak hurá do trénování

Rámcová pravidla pro trénink 

1.Rozcvička:

   Na začátku se vždy rozcvičte. Všichni to umíte.

Hlava, ruce, ramena, trup, nohy nebo podle videa

2.Hlavní část:

    Cvičte přesně podle návodu  

3.Závěrečná část:

Každý trénink zakončete protažením.

Hlavní pozice:

a/ dřep na plných chodidlech

b/sed roznožný, předklon

c/překážkový sed, nezapomeňte vyměnit nohy

d/stoj spojný a ohnutý předklon k nataženým nohám

 

Rozpis tréninku 30.3. – 3.4.2020

1.Rozcvička: taneční

https://www.youtube.com/watch?v=10vVaWfDzak

Hlavní část:

Našla jsem skvělé cvičení naší reprezentantky v badmintonu Terezy Švábíkové, kterým nepohrdnou ani ostatní sportovci. Proto první trénink na doma je od ní.

http://svabikova.cz/cviceni-na-doma-1/

Rozcvička na malém prostoru

Pro atlety skvělá péče o nohy a chodidla

2.Výlet do přírody s rodiči a se švihadlem

Vždy po 10 minutách si dejte 25 – 50 přeskoků přes švihadlo. Střídejte způsoby přeskakování. Čím delší procházka, tím více přeskoků.

 3.Rozcvička: Taneční https://www.youtube.com/watch?v=-1PuS_MkOZU

  Hlavní část:               

Ještě jednou cvičení s Tezezou

http://svabikova.cz/cviceni-na-doma-1/

Tentokrát je to posilování

Cvičení na doma – 2. posilování

 

Rozpis tréninků 6.4. – 10.4.2020

1.Rozcvička:

https://www.youtube.com/watch?v=WFsuJK8ABu8

Hlavní část:Posilování břišních svalů  na adrese  FitnessGo:

https://www.youtube.com/watch?v=bURYSaLl7rE

Dodržujte pokyny instruktorky. Přípravka cvičí s rodiči. Prosím rodiče o kontrolu správnosti cvičení.

2. Rozcvička :  přípravka:

https://www.youtube.com/watch?v=l8lpVqto0gA

https://www.youtube.com/watch?v=MUqcYwr92SI

 Rozcvička : žactvo:

https://www.youtube.com/watch?v=eBfBpJ6kyjs

Hlavní část -  Posílení celého těla  

https://www.youtube.com/watch?v=sN6XgeeyXlk

Cvičte počet opakování, které jste schopni zvládnout dobře technicky.

3.Rozcvička v přírodě

Běžecká ABC,rovinky(cca 80m) - 10 krát na 70% rychlosti, odrazová cvičení ( žabáky, skoky  po 1 noze L,P, odpichy, poskočný klus) po 10 opakování 

  Přípravka 1  krát

  Žactvo mladší 2 krát

  Žactvo starší 3 krát

 

Rozpis tréninků 13.4. – 17.4.2020

1.Rozcvička :Přípravka :

https://www.youtube.com/watch?v=VoP0G0BcBPw

 Hlavní část

Protahování končetin

https://www.youtube.com/watch?v=LXE-fYGa5I0

2. Rozcvička v přírodě

Pobyt v přírodě dlouhá procházka, kolo, lehký běh( cca 30 minut)

 

 3. Rozcvička: Přípravka:

https://www.youtube.com/watch?v=Mf8FYm9NnVM

Žactvo:

https://www.youtube.com/watch?v=G55ajW6UVWE

 Hlavní část: všichni             

               Protahování a posilování zádových svalů

https://www.youtube.com/watch?v=x2rooOQIEgc

Rozpis tréninků 18.4. - 26.4.

1.Volný klus nebo rychlá chůze 30 - 45 minut.

Běžecká ABC  ( stačí na 20m)  

Protahování  15 minut

2. Švihadlo 10 krát 25 přeskoků

3. Posilování : ruce - kliky 4 krát 6 

                     břicho - 4 krát 20 opakování

                    záda  4 krát 10 opakování

                    nohy 3 krát  10 dřepů

Protahování 15 minut

Rozpis tréninků  27.4. - 3.5.

Zkuste již venku:

1. rozklusání 8 minut, rozcvičení, ABC

 10 krát rovinka  cca 80 m, rychloat - na pohodu svižně

protažení 10 minut

2. rozklusání 8 minut, rozcvičení , ABC

polovysoké starty  6krát 30m,

sprinty   5 krát 50m ( na 70 %)

výklus 8 minut, protažení

 3. rozklusání 8 minut, rozcvička, ABC

odrazová cvičení : 10 krát odpichy, 10 krát L,P odrazy, 10 krát žábáky, 10 krát angličáky --- 2 série

výklus 10 minut, protažení

Rozpis tréninků  4.5 - 10.5. 

1.Volný klus nebo rychlá chůze 30 - 45 minut.

Protažení 10 minut

2. Běhání do kopce ( od hájenky v Prokopáků)

  2 série   3krát 20m, 3 krát 50 m

výklus 10 minut, protažení  10 minut

3. Posilování celého těla :ruce -

 

                   břícho - 4 krát 20 opakování

                    záda  4 krát 10 opakování

                    nohy 3 krát  10 dřepů

                   ruce 4 krát 10 kliků

 

 

 

 

 

 

 

Statistiky

Počet zobrazených článků
100117

Vyhledat

Český atletický svaz

Pražský atletický svaz