Závodní sezóna je sice daleko, ale vše co natrénujete nyní, se Vám bude hodit. Co proto musíte udělat?  Splnit několik úkolů v tomto měsíci. Bude na Vás, jak si plnění úkolů naplánujete. Co je důležité? Každý týden navýšíte o několik cviků zátěž. Na konci měsíce se budete cítit silnější a v lepší kondici.  Protahování po tréninku je samozřejmostí.

Začínáme 7.2. 2021

1 týden 7.2. – 14.2.2021

1. Švihadlo 100 přeskoků

2. Odrazy 10 krát( odpichy, žabáky, po jedné noze L – P, poskočný klus)

3. 8 rovinek (cca 80 m )na 60%

4. 80 břišáků

5.40 kliků

2 týden 14.2. – 21.2.2021

1. Švihadlo 120 přeskoků

2. Odrazy 15 krát( odpichy, žabáky, po jedné noze L – P, poskočný klus)

3. 9 rovinek (cca 80 m) na 65%

4. 90 břišáků

5. 45 kliků

 3 týden 21.2. – 28.2.2021

1. Švihadlo 130 přeskoků

2. Odrazy 17 krát( odpichy, žabáky, po jedné noze L – P, poskočný klus)

3. 10 rovinek (cca 80 m)na 70%

4. 95 břišáků

5. 50 kliků

4 týden 28.2. – 7.3.2021

1. Švihadlo 135 přeskoků

2. Odrazy 20 krát( odpichy, žabáky, po jedné noze L – P, poskočný klus)

3. 12 rovinek (cca 80 m)na 75%

4. 100 břišáků

5. 55 kliků

Můžete rozložit do 2 -3 tréninků v týdnu.

Přejeme pevnou vůli. Rodiče se mohou přidat. Foto potěší. Vše si pište do tréninkového sešitu. 

Statistiky

Počet zobrazených článků
88305

Vyhledat

Český atletický svaz

Pražský atletický svaz