Blíží se konec roku a také se naposled v tomto roce závodilo.

V  Anglii se dařilo Adéle Švihálkové, v několika závodech v přespolním běhu doběhla na medailových pozicích a stala se hvězdou školy. K tomu jí moc gratulujeme.

Několik atletů se zúčastnilo přeboru Prahy v přespolním běhu. Nejlépe si vedl Honza Žilina, který doběhl na výborném 10. místě. Skvělý výsledek.

No a konečně jsme se ukázali i na závodech v hale. Holkám to moc slušelo v nových modelech dresů. Nejlépe jej pokřtila Matilda Briglová ve skoku vysokém výkonem 143cm.

Výsledky ostatních jsou na webových stránkách atletického svazu.

  

 

           

  

Zahájili jsme přípravu na další sezonu. winkPoprvé se odlišuje příprava staršího žactva. Trénink na dráze se střídá s posilováním v tělocvičně. Třetí dobrovolný trénink je v Radotíně nebo v hale. Mladší žactvo a naši nejmladší  se připravují dvakrát v týdnu v tělocvičně.smile Během tréninku se hrají hry, posilují se ruce, nohy, záda, zvyšuje se obratnost a koordinace. Hrají se hry, kdy musí atleti spolupracovat, dojde i na protahování zkrácených svalů. Tak si trénink užijte, ať na jaře jsou výkony ještě lepší než byly letos. Pamatujte si, že jen pravidelný trénink přinese zlepšení výsledkůlaughing

Na závěr závodní sezony 2018 - 2019  jsme uspořádali setkání všech členů oddílu. Byli oceněni nejlepší závodníci a závodnice ze soutěží jednotlivců i družstvo mladšího žactva.                                                                                                                                                                      Nejlepší mladší žačkou byla vyhlášena Julie Štrauchová, nejlepšími mladšími žáky se stali Pavel Kaftan a Honza Žilina. Potlesk, i když se nemohla zúčastnit, měla Adéla Švihálková, která úspěšně reprezentovala oddíl a Prahu na Olympiádě dětí a mládeže v Liberci. Mezi staršími žákyněmi byla nejlepší závodnicí  Matilda Briglová. Pro diplomy a ceny  si přišlo celé družstvo mladšího žactva. Na konci setkání si všichni pochutnali na zákusku. Nikdo neodcházel s prázdnou.  Pro nové členy a pro přípravku bylo setkání seznámení se všemi členy oddílu, maskoty a motivací do dalších let. 

Od listopadu již začínáme trénink v tělocvičně. Užijte si sportování během podzimu i celé zimy. smile

 

Když se daří, tak se daří. Úspěšnou sezónu ukončili naši mladí atleti přeborem Prahy ve víceboji na stadionu Sparty ve Vysočanech.  Letošní účast byla rekordní.  Celkem 8 závodníků. Čtyři dívky a čtyři chlapci závodili během jednoho půldne v pěti atletických disciplínách. Účast byla početná, celkem přes 150 závodníků. Je skvělé, že se naši neztratili a mnohdy byli velmi vidět na vedoucích pozicích v rozbězích na překážkách, ve sprintu i v nejdelší osmistovce. Výsledky byly nejpříjemnějším překvapením nejen pro trenéry, ale i pro samotné závodníky. Začínáme se rozkoukávat mezi nejlepšími. Pavel Kaftan nahlédl do první desítky a to je mega úspěch. Za jeho desátým místem stojí jeden osobní rekord a snaha dát do závodění vše. Nejhodnotnějším výkonem je ten ze skoku dalekého a to 4,58m. Velmi dobré výkony v běhu na 60m ( 8,73s), na překážkách ( 11,44s) a statečný běh na 800m (2.52,33), i hod míčkem (37,93) zařadily Pavla mezi nejúspěšnější vícebojaře oddílu. Velmi povedený soutěžní den měl i Honza Žilina. Jen s minimálním odstupem za Pavlem obsadil krásné 15. Místo.  Základ výborného výsledku dal Honza na překážkách ( 11,36s), v hodu míčkem osobákem získal body za parádních 49,47m a to se bude těžko překonávat. Přidal skok přes 4m ( 4,01m) do dálky, ve sprintu se snažil( 9,63s) a úžasně zakončil pětiboj  během na 800m( 2:42,6min).

Oběma klukům gratulujeme a děkujeme za skvělou reprezentaci oddílu. Rozlučka z mladším žactvem vyšla na jedničku.

Naši další závodníci přidali několik slibných výsledků. Filip skončil celkově na 30. místě  a Matouš na místě 55 ze 65 závodníků, kteří soutěž dokončili. Kluci budou mít ještě příležitost si zazávodit příští rok. Holčičí konkurence byla větší, 86 závodnic. Proto 34 umístění Julči Štrauchové je hezké. Kačka Mattanelli skončila na 64, Terezka Klenecká  71 a Zuzka Klenecká 83. Pro holky skvělá zkušenost, která se jim příští rok bude hodit. Závody provázelo nádherné počasí a všichni si je užili.

Konec dobrý, všechno dobré. Třetí soutěžní rok AK Vegy je u konce. Myslím, že naše nadšení a snaha sklízí ovoce a všichni jsme hlavně dobrá parta, kterou atletika baví a to je to nejdůležitější. Děkujeme všem členům oddílu za krásné výkony a trenérům za poctivou přípravu tréninků.

Nyní uvítáme nově členy a už se těšíme na další soutěžní rok. Snad bude stejně úspěšný a atletika všem přinese tolik radosti a krásných emocí jako to bylo letos.

Podkategorie

Členské oddílové příspěvky pro nové členy jsou stanoveny na období září 2020 - červen 2021 na výši 4500,- Kč

 

Členské příspěvky pro stávající členy jsou stanoveny na 3 800 ,-Kč při platbě do  30.9.2020, v případě platby po tomto datu je částka  oddílového příspěvku 4 500,- Kč !

 

Úhrada členských příspěvků bude probíhat jednorázově v plné výši. Neponižujeme platby v případě, pokud děti navštěvují trénink jedenkrát týdně.

 V případě úhrady členských příspěvků za více dětí z jedné rodiny, se u každého dalšího z dětí příspěvek ponižuje o 500, - Kč.

 

Členské příspěvky na výše uvedené období je třeba uhradit do 30. září 2020.

Potřebné údaje při platbách převodem na účet vyplňujte pečlivě.

Ti, jejichž platba nebude identifikovatelná, budou bráni, jako neplatiči.

Úhrada členských oddílových příspěvků se provádí převodem na účet:

Bankovní spojení : UniCredit Bank

Číslo účtu : 2113508248/2700 

Variabilní symbol : rodné číslo do lomítka a v poznámce uvést celé jméno člena

Nejsme plátci DPH.

Tak hurá do trénování

Rámcová pravidla pro trénink 

1.Rozcvička:

   Na začátku se vždy rozcvičte. Všichni to umíte.

Hlava, ruce, ramena, trup, nohy nebo podle videa

2.Hlavní část:

    Cvičte přesně podle návodu  

3.Závěrečná část:

Každý trénink zakončete protažením.

Hlavní pozice:

a/ dřep na plných chodidlech

b/sed roznožný, předklon

c/překážkový sed, nezapomeňte vyměnit nohy

d/stoj spojný a ohnutý předklon k nataženým nohám

 

Rozpis tréninku 30.3. – 3.4.2020

1.Rozcvička: taneční

https://www.youtube.com/watch?v=10vVaWfDzak

Hlavní část:

Našla jsem skvělé cvičení naší reprezentantky v badmintonu Terezy Švábíkové, kterým nepohrdnou ani ostatní sportovci. Proto první trénink na doma je od ní.

http://svabikova.cz/cviceni-na-doma-1/

Rozcvička na malém prostoru

Pro atlety skvělá péče o nohy a chodidla

2.Výlet do přírody s rodiči a se švihadlem

Vždy po 10 minutách si dejte 25 – 50 přeskoků přes švihadlo. Střídejte způsoby přeskakování. Čím delší procházka, tím více přeskoků.

 3.Rozcvička: Taneční https://www.youtube.com/watch?v=-1PuS_MkOZU

  Hlavní část:               

Ještě jednou cvičení s Tezezou

http://svabikova.cz/cviceni-na-doma-1/

Tentokrát je to posilování

Cvičení na doma – 2. posilování

 

Rozpis tréninků 6.4. – 10.4.2020

1.Rozcvička:

https://www.youtube.com/watch?v=WFsuJK8ABu8

Hlavní část:Posilování břišních svalů  na adrese  FitnessGo:

https://www.youtube.com/watch?v=bURYSaLl7rE

Dodržujte pokyny instruktorky. Přípravka cvičí s rodiči. Prosím rodiče o kontrolu správnosti cvičení.

2. Rozcvička :  přípravka:

https://www.youtube.com/watch?v=l8lpVqto0gA

https://www.youtube.com/watch?v=MUqcYwr92SI

 Rozcvička : žactvo:

https://www.youtube.com/watch?v=eBfBpJ6kyjs

Hlavní část -  Posílení celého těla  

https://www.youtube.com/watch?v=sN6XgeeyXlk

Cvičte počet opakování, které jste schopni zvládnout dobře technicky.

3.Rozcvička v přírodě

Běžecká ABC,rovinky(cca 80m) - 10 krát na 70% rychlosti, odrazová cvičení ( žabáky, skoky  po 1 noze L,P, odpichy, poskočný klus) po 10 opakování 

  Přípravka 1  krát

  Žactvo mladší 2 krát

  Žactvo starší 3 krát

 

Rozpis tréninků 13.4. – 17.4.2020

1.Rozcvička :Přípravka :

https://www.youtube.com/watch?v=VoP0G0BcBPw

 Hlavní část

Protahování končetin

https://www.youtube.com/watch?v=LXE-fYGa5I0

2. Rozcvička v přírodě

Pobyt v přírodě dlouhá procházka, kolo, lehký běh( cca 30 minut)

 

 3. Rozcvička: Přípravka:

https://www.youtube.com/watch?v=Mf8FYm9NnVM

Žactvo:

https://www.youtube.com/watch?v=G55ajW6UVWE

 Hlavní část: všichni             

               Protahování a posilování zádových svalů

https://www.youtube.com/watch?v=x2rooOQIEgc

Rozpis tréninků 18.4. - 26.4.

1.Volný klus nebo rychlá chůze 30 - 45 minut.

Běžecká ABC  ( stačí na 20m)  

Protahování  15 minut

2. Švihadlo 10 krát 25 přeskoků

3. Posilování : ruce - kliky 4 krát 6 

                     břicho - 4 krát 20 opakování

                    záda  4 krát 10 opakování

                    nohy 3 krát  10 dřepů

Protahování 15 minut

Rozpis tréninků  27.4. - 3.5.

Zkuste již venku:

1. rozklusání 8 minut, rozcvičení, ABC

 10 krát rovinka  cca 80 m, rychloat - na pohodu svižně

protažení 10 minut

2. rozklusání 8 minut, rozcvičení , ABC

polovysoké starty  6krát 30m,

sprinty   5 krát 50m ( na 70 %)

výklus 8 minut, protažení

 3. rozklusání 8 minut, rozcvička, ABC

odrazová cvičení : 10 krát odpichy, 10 krát L,P odrazy, 10 krát žábáky, 10 krát angličáky --- 2 série

výklus 10 minut, protažení

Rozpis tréninků  4.5 - 10.5. 

1.Volný klus nebo rychlá chůze 30 - 45 minut.

Protažení 10 minut

2. Běhání do kopce ( od hájenky v Prokopáků)

  2 série   3krát 20m, 3 krát 50 m

výklus 10 minut, protažení  10 minut

3. Posilování celého těla :ruce -

 

                   břícho - 4 krát 20 opakování

                    záda  4 krát 10 opakování

                    nohy 3 krát  10 dřepů

                   ruce 4 krát 10 kliků

 

 

 

 

 

 

 

Statistiky

Počet zobrazených článků
76104

Vyhledat

Český atletický svaz

Pražský atletický svaz