Výborně zahájilo mladší žactvo druhou část letošní sezony. V semifinále MPD skončilo družstvo na překvapivém 4. místě a vybojovalo si poprvé účast ve finále B. Cesta k tomuto úspěchu trvala tři roky. Tak dlouho již trénují opory týmu a v soutěži to bylo opravdu vidět. Padlo několik výrazných osobních rekordů. Za úspěchem je také kvalitní letní příprava na soustředění, soudržnost týmu, vzájemné fandění a radost ze pohybu. Nejlépe si vedl Pavel Kaftan. Dvě druhá místa v běhu na 60m ( osobák za 8,61s) a v běhu na 150m(osobákem 20,91 s). Hlavně na 150m Pavel předvedl boj ve finiši, kde musel uhájit druhou pozici! Druhá opora týmu Honza Žilina předvedl skvělý výkon na 60m překážek a výrazný osobní rekord 11,08 s  mu zajistil druhou příčku. Rodí se vícebojař, protože Honza dokázal vybojovat třetí místo v běhu na 800m a to také po velkém zlepšení času až na 2:43,80min. Dařilo se i Filipu Bradáčovi ve skoku dalekém. Výkonem 423cm ( po velkém nedošlapu ) si vybojoval skvělé šesté místo. Velká gratulace. I děvčata bojovala. Třetím místem přinesla body družstvu Natálka Kotrčová ve skoku vysokém ( 133cm). 12 bodů pro tým vybojovala Julča Štrauchová. Po  úžasném osobáku ve vrhu koulí 9,31cm, za který brala třetí místo, si doběhla pro další osobák v 800m (2.50,72 min) a skončila na 8. místě. Zabojovali všichni. V závěru jsme netrpělivě čekali na konečné výsledky. Soutěž byla napínavá až do poslední disciplíny, kterou byla štafeta. Páté místo štafety A ( Anička, Julča, Filip, Pavel) nám potvrdilo naše konečné krásné 4. místo celého družstva.

Všichni zaslouží pochvalu za snahu, bojovnost, vzájemnou podporu, povzbuzování. Nebylo to jednoduché, někteří si sáhli na dno svých sil. Přesto si myslím, že atletika je pro nás radost

 

V krásném sportovním areálu ve Veletově proběhlo první oddílové soustředění. Zúčastnilo se ho 16 atletů. Během týdne jsme absolvovali 14 tréninkových jednotek, které měly atlety připravit na podzimní část sezony. Trénink byl pestrý. Pilovala se technika atletických disciplín, ale také se posilovalo a hlavně se zvyšovala fyzická. Zájem byl i o hod oštěpem, který čeká na starší žactvo příští rok. Nechyběly ani hrátky, které stmelovaly partu a spolupráci mezi atlety. V rámci regenerace jsme využívali bazén, který nám pomohl od únavy. Zpestřením byl výlet do Kolína. Na závěr soustředění nechyběla diskotéka, kde se hlavně děvčata hodně vyřádila. Všichni účastníci zaslouží pochvalu za skvělý přístup ke každému tréninku, i když někdy tělo bolelo. Děkuji  účastníkům za výbornou spolupráci a za pozitivní atmosféru během celého soustředění. Všichni si týden užili a doufejme, že  celotýdenní práce bude  na podzimních výkonech znát.      

                                                                                     

Skvělého úspěchu dosáhla Adéla Švihálková na Olympiádě dětí a mládež, která se konala v letošním roce v Liberci.  Reprezentovala Prahu v běhu na 800 m. Po výborném osobním rekordu v rozběhu 2.21,33 min. postoupila do finále této soutěže.cool Velké vedro , které bylo během atletických soutěží, muselo být vyčerpávající. Přesto Adéla finále rozběhla ve svém stylu a od začátku nasadila své tempo a táhla celé startovní pole za sebou. Nakonec vybojovala úžasné, ale velmi nepopulární 4. místo. coolSvým výkonem pomohla vyhrát kraji Praha.Velká gratulace k fantastickému osobnímu rekordu. Děkujeme za parádní reprezentaci AK Vega. wink

                              

Útulný stadion FTVS UK hostil poslední  jarní kolo MPD žactva. 
Díky školním výletům, nemocem a dovoleným jsme se tentokrát sešli v menším počtu. Ti  co dorazili se ale činili a padlo několik pěkných výkonů a jeden člen týmu pomyslně vystoupil na stupně vítězů  dokonce dvakrát. Ani výborné výkony nám nemohly ( díky malému počtu závodníků v týmu )zaručit dobré pořadí družstva v tomto kole. Tým skončil na 8. místě z 10 . Nedá se nic dělat. Proto jsme se radovali hlavně z výkonů jednotlivců. Hned v úvody si zaběhla štafeta nejlepší čas sezóny( 33,61 s) a bylo z toho skvělé 3. místo z 25 štafet. Oporou týmu byl Pavel Kaftan. Vítězství na překážkách a druhé místo ve skoku dalekém ho řadí k nejlepším závodníkům oddílu. Nejlepší výkon ve skoku dalekém předvedla Denisa Bassettova  a s výkonem  394 cm skončila na pěkném 5. místě z 28 startujících. I ostatní děvčata v dálce předvedla svá letošní maxima. Julča Štrauchová - 386 cm, Ema Dušková - 370 cm, Valentina Klymjuková - 354 cm a Majda Randáčková - 322 cm. Páté místo obsadil i Honza  Žilina ve vrhu koulí - 6,21m a Kristýma Mikešová v běhu na 150 m.( 22,50 s).Šestá skončila Julča na překážkách. Osmé místo týmu je trochu zklamáním, ale v počtu 13 závodníků lepší umístění nelze vybojovat. Ale bylo krásné počasí, závody jsme si užili a domů odjížděli spokojení. Děkujeme Matildě za trenérskou výpomoc.

Družstvo si po jarní části udrželo konečné  5. místo ve skupině C. Semifinále se bude konat 11.9.2019.

Tak máme konec školního roku a také konec třetího roku působení našeho oddílu AK Vega. Během tří let jsme se rozrostli, stále se zlepšujeme a ti co to baví jsou nám věrní( někteří již 3 roky) a v srpnu se chystáme na první soustředěni do Veletova. 

Užijte si prázdniny a v září se na vás těšíme.

Podkategorie

Členské oddílové příspěvky jsou stanoveny na období září 2019 - červen 2020 na výši 4500,- Kč

 

Pro stávající členy v případě platby do 1.10.2019 sleva ve výši 400,- Kč.

 

Úhrada členských příspěvků bude probíhat jednorázově v plné výši. Neponižujeme platby v případě, pokud děti navštěvují trénink jedenkrát týdně.

 

V případě úhrady členských příspěvků za více dětí z jedné rodiny, se u každého dalšího z dětí příspěvek ponižuje o 500, - Kč.

 

Členské příspěvky na výše uvedené období je třeba uhradit do 1. října 2019.

Potřebné údaje při platbách převodem na účet vyplňujte pečlivě.

Ti, jejichž platba nebude identifikovatelná, budou bráni, jako neplatiči.

Úhrada členských oddílových příspěvků se provádí převodem na účet:

Bankovní spojení : UniCredit Bank

Číslo účtu : 2113508248/2700 

Variabilní symbol : rodné číslo do lomítka a v poznámce uvést celé jméno člena

Nejsme plátci DPH.

Tak hurá do trénování

Rámcová pravidla pro trénink 

1.Rozcvička:

   Na začátku se vždy rozcvičte. Všichni to umíte.

Hlava, ruce, ramena, trup, nohy nebo podle videa

2.Hlavní část:

    Cvičte přesně podle návodu  

3.Závěrečná část:

Každý trénink zakončete protažením.

Hlavní pozice:

a/ dřep na plných chodidlech

b/sed roznožný, předklon

c/překážkový sed, nezapomeňte vyměnit nohy

d/stoj spojný a ohnutý předklon k nataženým nohám

 

Rozpis tréninku 30.3. – 3.4.2020

1.Rozcvička: taneční

https://www.youtube.com/watch?v=10vVaWfDzak

Hlavní část:

Našla jsem skvělé cvičení naší reprezentantky v badmintonu Terezy Švábíkové, kterým nepohrdnou ani ostatní sportovci. Proto první trénink na doma je od ní.

http://svabikova.cz/cviceni-na-doma-1/

Rozcvička na malém prostoru

Pro atlety skvělá péče o nohy a chodidla

2.Výlet do přírody s rodiči a se švihadlem

Vždy po 10 minutách si dejte 25 – 50 přeskoků přes švihadlo. Střídejte způsoby přeskakování. Čím delší procházka, tím více přeskoků.

 3.Rozcvička: Taneční https://www.youtube.com/watch?v=-1PuS_MkOZU

  Hlavní část:               

Ještě jednou cvičení s Tezezou

http://svabikova.cz/cviceni-na-doma-1/

Tentokrát je to posilování

Cvičení na doma – 2. posilování

 

Rozpis tréninků 6.4. – 10.4.2020

1.Rozcvička:

https://www.youtube.com/watch?v=WFsuJK8ABu8

Hlavní část:Posilování břišních svalů  na adrese  FitnessGo:

https://www.youtube.com/watch?v=bURYSaLl7rE

Dodržujte pokyny instruktorky. Přípravka cvičí s rodiči. Prosím rodiče o kontrolu správnosti cvičení.

2. Rozcvička :  přípravka:

https://www.youtube.com/watch?v=l8lpVqto0gA

https://www.youtube.com/watch?v=MUqcYwr92SI

 Rozcvička : žactvo:

https://www.youtube.com/watch?v=eBfBpJ6kyjs

Hlavní část -  Posílení celého těla  

https://www.youtube.com/watch?v=sN6XgeeyXlk

Cvičte počet opakování, které jste schopni zvládnout dobře technicky.

3.Rozcvička v přírodě

Běžecká ABC,rovinky(cca 80m) - 10 krát na 70% rychlosti, odrazová cvičení ( žabáky, skoky  po 1 noze L,P, odpichy, poskočný klus) po 10 opakování 

  Přípravka 1  krát

  Žactvo mladší 2 krát

  Žactvo starší 3 krát

 

Rozpis tréninků 13.4. – 17.4.2020

1.Rozcvička :Přípravka :

https://www.youtube.com/watch?v=VoP0G0BcBPw

 Hlavní část

Protahování končetin

https://www.youtube.com/watch?v=LXE-fYGa5I0

2. Rozcvička v přírodě

Pobyt v přírodě dlouhá procházka, kolo, lehký běh( cca 30 minut)

 

 3. Rozcvička: Přípravka:

https://www.youtube.com/watch?v=Mf8FYm9NnVM

Žactvo:

https://www.youtube.com/watch?v=G55ajW6UVWE

 Hlavní část: všichni             

               Protahování a posilování zádových svalů

https://www.youtube.com/watch?v=x2rooOQIEgc

Rozpis tréninků 18.4. - 26.4.

1.Volný klus nebo rychlá chůze 30 - 45 minut.

Běžecká ABC  ( stačí na 20m)  

Protahování  15 minut

2. Švihadlo 10 krát 25 přeskoků

3. Posilování : ruce - kliky 4 krát 6 

                     břicho - 4 krát 20 opakování

                    záda  4 krát 10 opakování

                    nohy 3 krát  10 dřepů

Protahování 15 minut

Rozpis tréninků  27.4. - 3.5.

Zkuste již venku:

1. rozklusání 8 minut, rozcvičení, ABC

 10 krát rovinka  cca 80 m, rychloat - na pohodu svižně

protažení 10 minut

2. rozklusání 8 minut, rozcvičení , ABC

polovysoké starty  6krát 30m,

sprinty   5 krát 50m ( na 70 %)

výklus 8 minut, protažení

 3. rozklusání 8 minut, rozcvička, ABC

odrazová cvičení : 10 krát odpichy, 10 krát L,P odrazy, 10 krát žábáky, 10 krát angličáky --- 2 série

výklus 10 minut, protažení

Rozpis tréninků  4.5 - 10.5. 

1.Volný klus nebo rychlá chůze 30 - 45 minut.

Protažení 10 minut

2. Běhání do kopce ( od hájenky v Prokopáků)

  2 série   3krát 20m, 3 krát 50 m

výklus 10 minut, protažení  10 minut

3. Posilování celého těla :ruce -

 

                   břícho - 4 krát 20 opakování

                    záda  4 krát 10 opakování

                    nohy 3 krát  10 dřepů

                   ruce 4 krát 10 kliků

 

 

 

 

 

 

 

Statistiky

Počet zobrazených článků
60546

Vyhledat

Český atletický svaz

Pražský atletický svaz