Semifinále MPD mladšího žactva se konalo 11.9.2018 na stadionu Spartaku Praha 4 , Na Děkance. Tým oslabený o naše gymnazisty, kteří se účastnili adaptačního kurzu, šel do soutěže odhodlaně. Někteří si z prázdnin přivezli skvělou formu. Jiní překvapili sami sebe skvělým výkonem a někdo zažil poprvé atmosféru atletických závodů. Všichni si závody  určitě užili. Hlavně se navzájem podporovali a fandili si. Díky tomu, se nám podařilo obsadit 6. místo z 10 soutěžících družstev a tím si zajistit postup do závěrečného pražského finále. Dík patří oporám družstva, které tým podržely a bojovaly i za Julču, Honzu a Matouše. Nejvíc ze všech Matilda. Na její stabilní výkony ve skoku vysokém je spolehnutí. První místo(134cm) a 11 bodů, to byl báječný rozjezd soutěže. A to stíhala ještě vrhat koulí (7,99m)a tam se umístit na 5. místě, 6 bodů. Paráda. Ve výšce všechny mile překvapila Natálka, která skočila také 134 cm, ale na pokusy skončila na 3. místě(8 bodů).Velká gratulace k osobáčku. I Adélka skočila velmi dobře a 8. místo(126cm) a 3 body byly výborné. Holky získaly téměř polovinu bodů družstva. Skvělé. Ale Adélka se těšila na 800m. Opět velkým sólem s převahou zvítězila. V novém osobním rekordu 2:34,45min. Prázdninový trénink se vyplatil. Adéla je zkrátka jednička. Kdo se mezi nejlepšími ve velké konkurenci také neztratil? Pavel potvrdil své sprintérské schopnosti v běhu na 150m ( 5. místo) a v běhu 60m př. dokonce doběhl na výborném 4. místě. Hned to bylo 13 bodů pro družstvo, které byly velmi cenné. Filip nás přesvědčil o své rychlosti a doběhl na úžasném 5. místě v nejkratším sprintu. I když ne všichni dosáhli na body tak si určitě poměřili síly s ostatními a také se tmelila parta. A tu tvořila také Anička, Anetka. Denisa, Linda, Kačka, Marek.

Tak a teď už se těšíme na finále, kde nastoupíme v plné síle, kompletní a dotáhneme náš druhý rok soutěžení do vítězného konce.

Jo a ještě dotrénujeme štafetu, ten čas a nula bodů nás fakt mrzí.

 

 

V pondělí 3. 9. 2018 zahajujeme v 16 : 00 hodin tréninky na stadionu. Družstvo mladšího žactva čeká 11.9.2018 semifinále družstev, tak je potřeba rychle zopakovat co se dá. Během září se všichni dozvíte, co nás čeká během roku. Nějaké novinky jsou.  Přeji všem hodně krásných zážitků s atletikou a hlavně radost ze sportování.

Za trenéry AK Vega J.M.

Na stadionu Slavie se konalo poslední předprázdninové kolo soutěže družstev. Opět se nám nevyhnula zranění a nemoci, ale deset členů družstva odjíždělo z Barrandova s velkým odhodláním bojovat o každý bod. Některé disciplíny budily respekt, ale vždy se nám podařilo strach překonat. A jak jsme si vedli tentokrát? Družstvo podržely opět výkony Filipa. Blýskl se 379cm v dálce a zaběhl si poprvé překážky. 39,75 bodů byl nejvyšší bodový zisk pro tým. Velmi se dařilo Julče. Skvěle běžela 150m a vyhrála svůj rozběh. Ve vrhu koulí zaznamenala krásný výkon 7, 32m. Bylo z toho parádních 39 bodů.  Opora družstva Matylda si vytvořila osobní rekord ve skoku dalekém výkonem 390cm a běžela velmi dobře ve štafetě. Zisk 37,75 je výborný. O bod méně získal díky pěknému běhu na 60m překážek a skoku vysokému Honza. Dobře si zazávodil i Matouš.  Jeho boj s Markem na 60m byl bezvadný. Výborné výkony převedla Anička. Povedl y se jí překážky, 13,07s a ve skoku dalekém si vytvořila osobní rekord 3,40m. Svou premiéru si užila Kristýna a Zuzka. Kristýna v rozběhu na 800m všechny překvapila rychlým tempem v prvním kole a i v druhém uhájila prvenství a zvítězila časem 3:00.48 min. Pro družstvo vybojovala  31 bod. Zuzka získala za své výkony v 60m a výšce 19 bodů pro tým. Mezi koulaři se neztratil ani Vítek a jeho výkon  6,08 m byl pro tým důležitý. Domů jsme se vraceli unavení, ale spokojení. Všichni si zaslouží pochvalu za bojovnost a také za vzájemné povzbuzování, bez kterého by některé výkony byly horší.  Také se musí ocenit, že se snažíte poslouchat trenérské rady, které vedou k lepším výsledků. Podle předběžných výsledků jsme obhájili páté místo z minulého kola. Velká gratulace všem členům družstva.

Užijte si zasloužené prázdniny a 3.9.2018 v  16: 00 se těším na viděnou.

  

  

Velkého úspěchu dosáhla Adéla a Matylda na přeboru Prahy jednotlivců mladšího žactva, který proběhl minulý týden na stadionu Slavie v Edenu. Obě se umístily v TOP 10 a vytvořily si osobní rekordy.

Adéla se střetla s 35 nejlepšími děvčaty z Prahy v běhu na 800m. Tentokrát si musela poradit s velmi rychle rozběhnutým závodem. Ale výsledné úžasné 7. místo v čase 2:35,34 min. zaslouží velkou gratulaci. Pár sekund chybělo a byly by to stupně vítězů.  Sedmé místo, je nejlepší reprezentační výsledek AK Vega v soutěži jednotlivců. Adélko, děkujeme, jsi skvělá.

Matylda reprezentovala náš oddíl ve skoku vysokém.  Ve startovní listině bylo více než 20 závodnic. Pod dohledem trenéra Martina se Matylda s přehledem dostala mezi 10 nejlepších. Nakonec se jí podařilo překonat laťku ve výšce 136cm. S tímto novým osobním rekordem se zařadila na 8. příčku v soutěži.  Skvělý výsledek a velká radost. A radovat se Matylda umí. Moc děkujeme za vzornou reprezentaci oddílu a přejeme děvčatům hodně takových úspěšných soutěží.

    

 

Podkategorie

Členské oddílové příspěvky pro nové členy jsou stanoveny na období září 2020 - červen 2021 na výši 4500,- Kč

 

Členské příspěvky pro stávající členy jsou stanoveny na 3 800 ,-Kč při platbě do  30.9.2020, v případě platby po tomto datu je částka  oddílového příspěvku 4 500,- Kč !

 

Úhrada členských příspěvků bude probíhat jednorázově v plné výši. Neponižujeme platby v případě, pokud děti navštěvují trénink jedenkrát týdně.

 V případě úhrady členských příspěvků za více dětí z jedné rodiny, se u každého dalšího z dětí příspěvek ponižuje o 500, - Kč.

 

Členské příspěvky na výše uvedené období je třeba uhradit do 30. září 2020.

Potřebné údaje při platbách převodem na účet vyplňujte pečlivě.

Ti, jejichž platba nebude identifikovatelná, budou bráni, jako neplatiči.

Úhrada členských oddílových příspěvků se provádí převodem na účet:

Bankovní spojení : UniCredit Bank

Číslo účtu : 2113508248/2700 

Variabilní symbol : rodné číslo do lomítka a v poznámce uvést celé jméno člena

Nejsme plátci DPH.

Tak hurá do trénování

Rámcová pravidla pro trénink 

1.Rozcvička:

   Na začátku se vždy rozcvičte. Všichni to umíte.

Hlava, ruce, ramena, trup, nohy nebo podle videa

2.Hlavní část:

    Cvičte přesně podle návodu  

3.Závěrečná část:

Každý trénink zakončete protažením.

Hlavní pozice:

a/ dřep na plných chodidlech

b/sed roznožný, předklon

c/překážkový sed, nezapomeňte vyměnit nohy

d/stoj spojný a ohnutý předklon k nataženým nohám

 

Rozpis tréninku 30.3. – 3.4.2020

1.Rozcvička: taneční

https://www.youtube.com/watch?v=10vVaWfDzak

Hlavní část:

Našla jsem skvělé cvičení naší reprezentantky v badmintonu Terezy Švábíkové, kterým nepohrdnou ani ostatní sportovci. Proto první trénink na doma je od ní.

http://svabikova.cz/cviceni-na-doma-1/

Rozcvička na malém prostoru

Pro atlety skvělá péče o nohy a chodidla

2.Výlet do přírody s rodiči a se švihadlem

Vždy po 10 minutách si dejte 25 – 50 přeskoků přes švihadlo. Střídejte způsoby přeskakování. Čím delší procházka, tím více přeskoků.

 3.Rozcvička: Taneční https://www.youtube.com/watch?v=-1PuS_MkOZU

  Hlavní část:               

Ještě jednou cvičení s Tezezou

http://svabikova.cz/cviceni-na-doma-1/

Tentokrát je to posilování

Cvičení na doma – 2. posilování

 

Rozpis tréninků 6.4. – 10.4.2020

1.Rozcvička:

https://www.youtube.com/watch?v=WFsuJK8ABu8

Hlavní část:Posilování břišních svalů  na adrese  FitnessGo:

https://www.youtube.com/watch?v=bURYSaLl7rE

Dodržujte pokyny instruktorky. Přípravka cvičí s rodiči. Prosím rodiče o kontrolu správnosti cvičení.

2. Rozcvička :  přípravka:

https://www.youtube.com/watch?v=l8lpVqto0gA

https://www.youtube.com/watch?v=MUqcYwr92SI

 Rozcvička : žactvo:

https://www.youtube.com/watch?v=eBfBpJ6kyjs

Hlavní část -  Posílení celého těla  

https://www.youtube.com/watch?v=sN6XgeeyXlk

Cvičte počet opakování, které jste schopni zvládnout dobře technicky.

3.Rozcvička v přírodě

Běžecká ABC,rovinky(cca 80m) - 10 krát na 70% rychlosti, odrazová cvičení ( žabáky, skoky  po 1 noze L,P, odpichy, poskočný klus) po 10 opakování 

  Přípravka 1  krát

  Žactvo mladší 2 krát

  Žactvo starší 3 krát

 

Rozpis tréninků 13.4. – 17.4.2020

1.Rozcvička :Přípravka :

https://www.youtube.com/watch?v=VoP0G0BcBPw

 Hlavní část

Protahování končetin

https://www.youtube.com/watch?v=LXE-fYGa5I0

2. Rozcvička v přírodě

Pobyt v přírodě dlouhá procházka, kolo, lehký běh( cca 30 minut)

 

 3. Rozcvička: Přípravka:

https://www.youtube.com/watch?v=Mf8FYm9NnVM

Žactvo:

https://www.youtube.com/watch?v=G55ajW6UVWE

 Hlavní část: všichni             

               Protahování a posilování zádových svalů

https://www.youtube.com/watch?v=x2rooOQIEgc

Rozpis tréninků 18.4. - 26.4.

1.Volný klus nebo rychlá chůze 30 - 45 minut.

Běžecká ABC  ( stačí na 20m)  

Protahování  15 minut

2. Švihadlo 10 krát 25 přeskoků

3. Posilování : ruce - kliky 4 krát 6 

                     břicho - 4 krát 20 opakování

                    záda  4 krát 10 opakování

                    nohy 3 krát  10 dřepů

Protahování 15 minut

Rozpis tréninků  27.4. - 3.5.

Zkuste již venku:

1. rozklusání 8 minut, rozcvičení, ABC

 10 krát rovinka  cca 80 m, rychloat - na pohodu svižně

protažení 10 minut

2. rozklusání 8 minut, rozcvičení , ABC

polovysoké starty  6krát 30m,

sprinty   5 krát 50m ( na 70 %)

výklus 8 minut, protažení

 3. rozklusání 8 minut, rozcvička, ABC

odrazová cvičení : 10 krát odpichy, 10 krát L,P odrazy, 10 krát žábáky, 10 krát angličáky --- 2 série

výklus 10 minut, protažení

Rozpis tréninků  4.5 - 10.5. 

1.Volný klus nebo rychlá chůze 30 - 45 minut.

Protažení 10 minut

2. Běhání do kopce ( od hájenky v Prokopáků)

  2 série   3krát 20m, 3 krát 50 m

výklus 10 minut, protažení  10 minut

3. Posilování celého těla :ruce -

 

                   břícho - 4 krát 20 opakování

                    záda  4 krát 10 opakování

                    nohy 3 krát  10 dřepů

                   ruce 4 krát 10 kliků

 

 

 

 

 

 

 

Statistiky

Počet zobrazených článků
76112

Vyhledat

Český atletický svaz

Pražský atletický svaz