Konečně zase závodíme. Družstvo mladšího žactva soutěžilo na Julisce v semifinálovém kole přeboru Prahy družtev. Julisku máme rádi a závodí se nám tu dobře. A na výkonech to bylo vidět. Padal jeden osobní rekord za druhým. Družstvo podrželi jako vždy nejstarší závodníci. Je to každý rok podobné. Ti co trénují déle, mají také lepší výkony. V soutěži opory týmu zazářily. Matouš Národa se zcela zaslouženě stal nejlepším závodníkem družstva. V kouli si vytvořil osobák. Vrhnul výborných 9,57m a skončil na 2. místě. V hodu míčkem se přiblížil padesátimetrové metě a bral body za 3. místo s výkonem 46,45m. Třetí místo vybojoval posledním pokusem také ve skoku dalekém, Filip Bradáč zaslouženým osobákem 4,40m ( čekal na něj dlouho).Rychlým během na 60m překážek(poprvé  všechny mezery na 3 kroky) získal Filip body za 4. místo pěkným časem 11s. Výborné výkony předvedla Anička Ledvinová. V dálce skončila pátá( 4,19), v překážkách  sedmá ( 11.89s).Skvělé. Poprvé přes 4m skočila a bodovala v dálce i Martina Bajtlová( 4,03m).  Do desítky (6) se dostala Martina ve velké konkurenci v běhu na 60m. Mile překvapili naši mladší . Mezi bodující pro družstvo se dostali hned dva závodníci. Andrea Pleštilová vybojovala 8. místo v hodu míčkem( 31,08m) a Eda Baše urval 1 bodík ve velké konkurenci sprinterů na 60m (9,50s) za 10. místo. Dva body a osobní rekord 3,77m ve skoku dalekém si vytvořila Zuzka Klenecká. Všichni se snažili a bojovali o nejlepší výsledky. A rozhodně se i nejmladší neztratili. Důležité bylo zjištění Nely Piksové, že to závodění vlastně není tak hrozné a že je to prima. A o tom to je. Bylo pěkné počasí, všichni si fandili, někdy se zadařilo, někdy se něco úplně nepovedlo. Ale při závěrečném focení se všichni smáli a byli spokojení.

Skončili jsme na pěkném 5. místě z 12 družstev. 23.9.2020 se utkáme ve finále MPD skupina C  o 17 - 25 místo v Praze. Pokud se sejdeme všichni, máme šanci bojovat o příčky nejvyšší. Držím pěsti.

Již pátý rok činnosti oddílu bude zahájen ve středu 2.9.2020. Hned na začátku září nás čeká několik úkolů. Hlavní bude připravit družstvo mladších žáků na přebor Prahy družstev( 10.9.2020) a na soutěž ve vícebojích.  Také rádi přivítáme nové zájemce o atletiku. Zúčastníme se burzy kroužků, kde budeme představovat náš oddíl.                     

 Přivítáme zájemce o atletiku ročníky narození 2010 - 2014

                    

                    Těšíme se na vás.

Letní soustředění ve Veletově ve Sporthotelu Relax zahájilo přípravu na podzimní část atletické sezony. Krásné prostředí, dobré jídlo a teplé počasí nám umožnilo kvalitní trénink. winkLetos se přípravy zúčastnilo 30 atletů. Během týdne se všichni zdokonalovali v technice všech atletických disciplín. Dostalo se i na techniku hodu oštěpem a diskem. Díky ochotě reprezentačního trenéra tyčky Pavla Berana, se čtyři atleti seznámili se základy skoku o tyči. A trenér P.Beran nešetřil chválou. Máme šikovné svěřence. Také se rozvíjely odrazové schopnosti, rychlost a síla. Byl čas i na důkladné protahování zkrácených svalů a posilování středu těla. Regenerace probíhala v bazénu a všichni si ji náramě užili. Během společných aktivit se tmelil kolektiv.smile Pochvalu za přístup k tréninku  a aspoň jednoho bludišťáka dostali všichni cool. Soustředědí proběhlo v přátelské atmosféře a domů všichni odjížděli unavení, ale spokojení.

Držíme pěsti ,ať si na podzim udělate aspoň jeden osobní rekord.

Již podruhé se náš oddíl zúčastnil soutěže jednotlivců o přeborníka Prahy v kategorii staršího žactva. Tentokrát o co nejlepší umístění závodilo pět našich atletů a atletek. I když někteří nemohli bojovat ve finálových osmičkách, pár osobních rekordů padlo. Pavel, postoupil z kvalifikace v běhu na 60m osobním rekordem a v rozběhu jej ještě vylepšil na konečných 8,41s. Paráda. Honza si vybojoval krásné 8. místo v hodu oštěpem výkonem 32,60 m. Matilda, stabilním výkonem 135cm, obsadila 14. místo z 20 závodnic. Alice také přešla přes kvalifikaci v běhu na 60m a čas 8,81 byl nadějný. Pouze počasí překazilo zlepšení výkonu v rozběhu.  Druhý den soutěží byl na počasí milosrdnější a lépe se všem závodilo.

                   

Naše hvězdička Adéla , která  již rok trénuje, studuje  a žije s maminkou v Anglii, využila příležitosti pobytu doma v Čechách a  zúčastnila se závodu v běhu na 800m. Opět předvedla svůj běh, start - cíl a suverénně zvítězila v čase 2:20,0 min. Tímto se stala první přebornicí Prahy  našeho oddílu. Velká gratulace a poděkování za vzornou reprezentaci AK Vega. Adélo skvělé, jen tak dál.......cool

Podkategorie

Členské oddílové příspěvky pro nové členy jsou stanoveny na období září 2020 - červen 2021 na výši 4500,- Kč

 

Členské příspěvky pro stávající členy jsou stanoveny na 3 800 ,-Kč při platbě do  30.9.2020, v případě platby po tomto datu je částka  oddílového příspěvku 4 500,- Kč !

 

Úhrada členských příspěvků bude probíhat jednorázově v plné výši. Neponižujeme platby v případě, pokud děti navštěvují trénink jedenkrát týdně.

 V případě úhrady členských příspěvků za více dětí z jedné rodiny, se u každého dalšího z dětí příspěvek ponižuje o 500, - Kč.

 

Členské příspěvky na výše uvedené období je třeba uhradit do 30. září 2020.

Potřebné údaje při platbách převodem na účet vyplňujte pečlivě.

Ti, jejichž platba nebude identifikovatelná, budou bráni, jako neplatiči.

Úhrada členských oddílových příspěvků se provádí převodem na účet:

Bankovní spojení : UniCredit Bank

Číslo účtu : 2113508248/2700 

Variabilní symbol : rodné číslo do lomítka a v poznámce uvést celé jméno člena

Nejsme plátci DPH.

Tak hurá do trénování

Rámcová pravidla pro trénink 

1.Rozcvička:

   Na začátku se vždy rozcvičte. Všichni to umíte.

Hlava, ruce, ramena, trup, nohy nebo podle videa

2.Hlavní část:

    Cvičte přesně podle návodu  

3.Závěrečná část:

Každý trénink zakončete protažením.

Hlavní pozice:

a/ dřep na plných chodidlech

b/sed roznožný, předklon

c/překážkový sed, nezapomeňte vyměnit nohy

d/stoj spojný a ohnutý předklon k nataženým nohám

 

Rozpis tréninku 30.3. – 3.4.2020

1.Rozcvička: taneční

https://www.youtube.com/watch?v=10vVaWfDzak

Hlavní část:

Našla jsem skvělé cvičení naší reprezentantky v badmintonu Terezy Švábíkové, kterým nepohrdnou ani ostatní sportovci. Proto první trénink na doma je od ní.

http://svabikova.cz/cviceni-na-doma-1/

Rozcvička na malém prostoru

Pro atlety skvělá péče o nohy a chodidla

2.Výlet do přírody s rodiči a se švihadlem

Vždy po 10 minutách si dejte 25 – 50 přeskoků přes švihadlo. Střídejte způsoby přeskakování. Čím delší procházka, tím více přeskoků.

 3.Rozcvička: Taneční https://www.youtube.com/watch?v=-1PuS_MkOZU

  Hlavní část:               

Ještě jednou cvičení s Tezezou

http://svabikova.cz/cviceni-na-doma-1/

Tentokrát je to posilování

Cvičení na doma – 2. posilování

 

Rozpis tréninků 6.4. – 10.4.2020

1.Rozcvička:

https://www.youtube.com/watch?v=WFsuJK8ABu8

Hlavní část:Posilování břišních svalů  na adrese  FitnessGo:

https://www.youtube.com/watch?v=bURYSaLl7rE

Dodržujte pokyny instruktorky. Přípravka cvičí s rodiči. Prosím rodiče o kontrolu správnosti cvičení.

2. Rozcvička :  přípravka:

https://www.youtube.com/watch?v=l8lpVqto0gA

https://www.youtube.com/watch?v=MUqcYwr92SI

 Rozcvička : žactvo:

https://www.youtube.com/watch?v=eBfBpJ6kyjs

Hlavní část -  Posílení celého těla  

https://www.youtube.com/watch?v=sN6XgeeyXlk

Cvičte počet opakování, které jste schopni zvládnout dobře technicky.

3.Rozcvička v přírodě

Běžecká ABC,rovinky(cca 80m) - 10 krát na 70% rychlosti, odrazová cvičení ( žabáky, skoky  po 1 noze L,P, odpichy, poskočný klus) po 10 opakování 

  Přípravka 1  krát

  Žactvo mladší 2 krát

  Žactvo starší 3 krát

 

Rozpis tréninků 13.4. – 17.4.2020

1.Rozcvička :Přípravka :

https://www.youtube.com/watch?v=VoP0G0BcBPw

 Hlavní část

Protahování končetin

https://www.youtube.com/watch?v=LXE-fYGa5I0

2. Rozcvička v přírodě

Pobyt v přírodě dlouhá procházka, kolo, lehký běh( cca 30 minut)

 

 3. Rozcvička: Přípravka:

https://www.youtube.com/watch?v=Mf8FYm9NnVM

Žactvo:

https://www.youtube.com/watch?v=G55ajW6UVWE

 Hlavní část: všichni             

               Protahování a posilování zádových svalů

https://www.youtube.com/watch?v=x2rooOQIEgc

Rozpis tréninků 18.4. - 26.4.

1.Volný klus nebo rychlá chůze 30 - 45 minut.

Běžecká ABC  ( stačí na 20m)  

Protahování  15 minut

2. Švihadlo 10 krát 25 přeskoků

3. Posilování : ruce - kliky 4 krát 6 

                     břicho - 4 krát 20 opakování

                    záda  4 krát 10 opakování

                    nohy 3 krát  10 dřepů

Protahování 15 minut

Rozpis tréninků  27.4. - 3.5.

Zkuste již venku:

1. rozklusání 8 minut, rozcvičení, ABC

 10 krát rovinka  cca 80 m, rychloat - na pohodu svižně

protažení 10 minut

2. rozklusání 8 minut, rozcvičení , ABC

polovysoké starty  6krát 30m,

sprinty   5 krát 50m ( na 70 %)

výklus 8 minut, protažení

 3. rozklusání 8 minut, rozcvička, ABC

odrazová cvičení : 10 krát odpichy, 10 krát L,P odrazy, 10 krát žábáky, 10 krát angličáky --- 2 série

výklus 10 minut, protažení

Rozpis tréninků  4.5 - 10.5. 

1.Volný klus nebo rychlá chůze 30 - 45 minut.

Protažení 10 minut

2. Běhání do kopce ( od hájenky v Prokopáků)

  2 série   3krát 20m, 3 krát 50 m

výklus 10 minut, protažení  10 minut

3. Posilování celého těla :ruce -

 

                   břícho - 4 krát 20 opakování

                    záda  4 krát 10 opakování

                    nohy 3 krát  10 dřepů

                   ruce 4 krát 10 kliků

 

 

 

 

 

 

 

Statistiky

Počet zobrazených článků
71796

Vyhledat

Český atletický svaz

Pražský atletický svaz