Jako každý rok počátek listopadu nás odvádí z dráhy do tělocvičny. V letošním roce máme v tělocvičně ve středu o hodinu tréninku více, tak budou tréninky rozdělené na dvě skupiny a proto budou  kvalitnější.  Těšte se na posilování, protahování, nácvik obratnosti, soutěže, na skoky přes švihadlo, kruhový trénink, gymnastiku, šplh a určitě občas bude i oblíbená vybíjená.

Žactvo zahajuje v pondělí 5. 11. 2018 v 15:00 hodin. Sraz před školou v 14:55 hodin.

Přípravka ve středu  7.11.2018 v 16:00 hodin

Po loňské účasti Anežky jsme již věděli, do čeho jdeme a jak soutěž probíhá. V letošním roce jsme do závodů poslali dvě naše úspěšné závodnice Matildu a Julču. Sice se nesoutěžilo v jejích nejsilnějších disciplínách, ale byla to pro ně skvělá zkušenost. Potkaly se se stejně starými  dívkami z celé Prahy a hezky si zazávodily. Některé disciplíny měly u holek premiéru a nevedly si  v nich vůbec špatně. Padlo i pár osobních rekordů. Největší obavy měly holky z osmistovky. Tu nakonec taky zvládly, i když je trochu bolela. Potěšily obě v běhu na 60m. Julča 9,51s, Máťa 9,27s. Julče se povedly překážky ( 13,34 s ) a Mátě skok daleký 3, 82 m. Nakonec v celkovém hodnocení pěti disciplín obě holky skončily na začátku druhé poloviny startovního pole, ale ze závodů odjížděly spokojené.

Tímto závodem skončila naše druhá soutěžní sezona. Všichni členové oddílu se během těch dvou let velmi zlepšili a nám trenérům dělají velkou radost a to nejen výkony, ale i přístupem k tréninku. Je vidět, že je atletika baví. Držím všem pěsti do dalšího roku s námi.

 

 

 

Finále MPD skupiny C se konalo 25.9.2018 na stadionu AC Praha 1890, Na Pekařce. Slunečné počasí nám vytvořilo příjemnou atmosféru. Do poslední soutěže družstev letošního roku jsme nastoupili v nejsilnější možné sestavě. Chyběl pouze Marek, jinak byl náš tým posilněný o nové členky, které sbíraly první závodní zkušenosti. A vedly si velmi dobře. Díky oporám týmu se nám podařilo v silné konkurenci obsadit krásné 6. místo a vylepšit si loňský výsledek. Začíná se o nás vědět a to je dobře. Prvenství ve svých silných disciplínách obhájily Matillda a Adéla. Patří jim velká gratulace i za jejich osobní rekordy. Za dvě druhá místa a za bojovnost si zaslouží obrovskou pochvalu Matouš. Byl to jeho nejlepší výsledek na závodech ( škoda, že se nedávaly medaile). Výborně si vedl také Pavel. Měl velkou radost z osobáku na překážkách. Výbornou formu prokázala i Julča. Aneta, Filip, Natálka, Honza, Kristýna se také podíleli na bodech pro družstvo a to je nejlepší výsledek z celé sezony. Gratulace všem!!!

Všem děkujeme za výbornou reprezentaci oddílu AK Vega. A už teď se těšíme na další sezonu v příštím roce 2019. Budeme mít zase víc natrénováno, budeme o rok silnější a zkušenější. A jak všichni vidíme, stále se zlepšujeme. Tak ať nás to všechny baví, jako doposud.

 

 

 

Semifinále MPD mladšího žactva se konalo 11.9.2018 na stadionu Spartaku Praha 4 , Na Děkance. Tým oslabený o naše gymnazisty, kteří se účastnili adaptačního kurzu, šel do soutěže odhodlaně. Někteří si z prázdnin přivezli skvělou formu. Jiní překvapili sami sebe skvělým výkonem a někdo zažil poprvé atmosféru atletických závodů. Všichni si závody  určitě užili. Hlavně se navzájem podporovali a fandili si. Díky tomu, se nám podařilo obsadit 6. místo z 10 soutěžících družstev a tím si zajistit postup do závěrečného pražského finále. Dík patří oporám družstva, které tým podržely a bojovaly i za Julču, Honzu a Matouše. Nejvíc ze všech Matilda. Na její stabilní výkony ve skoku vysokém je spolehnutí. První místo(134cm) a 11 bodů, to byl báječný rozjezd soutěže. A to stíhala ještě vrhat koulí (7,99m)a tam se umístit na 5. místě, 6 bodů. Paráda. Ve výšce všechny mile překvapila Natálka, která skočila také 134 cm, ale na pokusy skončila na 3. místě(8 bodů).Velká gratulace k osobáčku. I Adélka skočila velmi dobře a 8. místo(126cm) a 3 body byly výborné. Holky získaly téměř polovinu bodů družstva. Skvělé. Ale Adélka se těšila na 800m. Opět velkým sólem s převahou zvítězila. V novém osobním rekordu 2:34,45min. Prázdninový trénink se vyplatil. Adéla je zkrátka jednička. Kdo se mezi nejlepšími ve velké konkurenci také neztratil? Pavel potvrdil své sprintérské schopnosti v běhu na 150m ( 5. místo) a v běhu 60m př. dokonce doběhl na výborném 4. místě. Hned to bylo 13 bodů pro družstvo, které byly velmi cenné. Filip nás přesvědčil o své rychlosti a doběhl na úžasném 5. místě v nejkratším sprintu. I když ne všichni dosáhli na body tak si určitě poměřili síly s ostatními a také se tmelila parta. A tu tvořila také Anička, Anetka. Denisa, Linda, Kačka, Marek.

Tak a teď už se těšíme na finále, kde nastoupíme v plné síle, kompletní a dotáhneme náš druhý rok soutěžení do vítězného konce.

Jo a ještě dotrénujeme štafetu, ten čas a nula bodů nás fakt mrzí.

 

Podkategorie

Členské oddílové příspěvky jsou stanoveny na období září 2019 - červen 2020 na výši 4500,- Kč

 

Pro stávající členy v případě platby do 1.10.2019 sleva ve výši 400,- Kč.

 

Úhrada členských příspěvků bude probíhat jednorázově v plné výši. Neponižujeme platby v případě, pokud děti navštěvují trénink jedenkrát týdně.

 

V případě úhrady členských příspěvků za více dětí z jedné rodiny, se u každého dalšího z dětí příspěvek ponižuje o 500, - Kč.

 

Členské příspěvky na výše uvedené období je třeba uhradit do 1. října 2019.

Potřebné údaje při platbách převodem na účet vyplňujte pečlivě.

Ti, jejichž platba nebude identifikovatelná, budou bráni, jako neplatiči.

Úhrada členských oddílových příspěvků se provádí převodem na účet:

Bankovní spojení : UniCredit Bank

Číslo účtu : 2113508248/2700 

Variabilní symbol : rodné číslo do lomítka a v poznámce uvést celé jméno člena

Nejsme plátci DPH.

Tak hurá do trénování

Rámcová pravidla pro trénink 

1.Rozcvička:

   Na začátku se vždy rozcvičte. Všichni to umíte.

Hlava, ruce, ramena, trup, nohy nebo podle videa

2.Hlavní část:

    Cvičte přesně podle návodu  

3.Závěrečná část:

Každý trénink zakončete protažením.

Hlavní pozice:

a/ dřep na plných chodidlech

b/sed roznožný, předklon

c/překážkový sed, nezapomeňte vyměnit nohy

d/stoj spojný a ohnutý předklon k nataženým nohám

 

Rozpis tréninku 30.3. – 3.4.2020

1.Rozcvička: taneční

https://www.youtube.com/watch?v=10vVaWfDzak

Hlavní část:

Našla jsem skvělé cvičení naší reprezentantky v badmintonu Terezy Švábíkové, kterým nepohrdnou ani ostatní sportovci. Proto první trénink na doma je od ní.

http://svabikova.cz/cviceni-na-doma-1/

Rozcvička na malém prostoru

Pro atlety skvělá péče o nohy a chodidla

2.Výlet do přírody s rodiči a se švihadlem

Vždy po 10 minutách si dejte 25 – 50 přeskoků přes švihadlo. Střídejte způsoby přeskakování. Čím delší procházka, tím více přeskoků.

 3.Rozcvička: Taneční https://www.youtube.com/watch?v=-1PuS_MkOZU

  Hlavní část:               

Ještě jednou cvičení s Tezezou

http://svabikova.cz/cviceni-na-doma-1/

Tentokrát je to posilování

Cvičení na doma – 2. posilování

 

Rozpis tréninků 6.4. – 10.4.2020

1.Rozcvička:

https://www.youtube.com/watch?v=WFsuJK8ABu8

Hlavní část:Posilování břišních svalů  na adrese  FitnessGo:

https://www.youtube.com/watch?v=bURYSaLl7rE

Dodržujte pokyny instruktorky. Přípravka cvičí s rodiči. Prosím rodiče o kontrolu správnosti cvičení.

2. Rozcvička :  přípravka:

https://www.youtube.com/watch?v=l8lpVqto0gA

https://www.youtube.com/watch?v=MUqcYwr92SI

 Rozcvička : žactvo:

https://www.youtube.com/watch?v=eBfBpJ6kyjs

Hlavní část -  Posílení celého těla  

https://www.youtube.com/watch?v=sN6XgeeyXlk

Cvičte počet opakování, které jste schopni zvládnout dobře technicky.

3.Rozcvička v přírodě

Běžecká ABC,rovinky(cca 80m) - 10 krát na 70% rychlosti, odrazová cvičení ( žabáky, skoky  po 1 noze L,P, odpichy, poskočný klus) po 10 opakování 

  Přípravka 1  krát

  Žactvo mladší 2 krát

  Žactvo starší 3 krát

 

Rozpis tréninků 13.4. – 17.4.2020

1.Rozcvička :Přípravka :

https://www.youtube.com/watch?v=VoP0G0BcBPw

 Hlavní část

Protahování končetin

https://www.youtube.com/watch?v=LXE-fYGa5I0

2. Rozcvička v přírodě

Pobyt v přírodě dlouhá procházka, kolo, lehký běh( cca 30 minut)

 

 3. Rozcvička: Přípravka:

https://www.youtube.com/watch?v=Mf8FYm9NnVM

Žactvo:

https://www.youtube.com/watch?v=G55ajW6UVWE

 Hlavní část: všichni             

               Protahování a posilování zádových svalů

https://www.youtube.com/watch?v=x2rooOQIEgc

Rozpis tréninků 18.4. - 26.4.

1.Volný klus nebo rychlá chůze 30 - 45 minut.

Běžecká ABC  ( stačí na 20m)  

Protahování  15 minut

2. Švihadlo 10 krát 25 přeskoků

3. Posilování : ruce - kliky 4 krát 6 

                     břicho - 4 krát 20 opakování

                    záda  4 krát 10 opakování

                    nohy 3 krát  10 dřepů

Protahování 15 minut

Rozpis tréninků  27.4. - 3.5.

Zkuste již venku:

1. rozklusání 8 minut, rozcvičení, ABC

 10 krát rovinka  cca 80 m, rychloat - na pohodu svižně

protažení 10 minut

2. rozklusání 8 minut, rozcvičení , ABC

polovysoké starty  6krát 30m,

sprinty   5 krát 50m ( na 70 %)

výklus 8 minut, protažení

 3. rozklusání 8 minut, rozcvička, ABC

odrazová cvičení : 10 krát odpichy, 10 krát L,P odrazy, 10 krát žábáky, 10 krát angličáky --- 2 série

výklus 10 minut, protažení

Rozpis tréninků  4.5 - 10.5. 

1.Volný klus nebo rychlá chůze 30 - 45 minut.

Protažení 10 minut

2. Běhání do kopce ( od hájenky v Prokopáků)

  2 série   3krát 20m, 3 krát 50 m

výklus 10 minut, protažení  10 minut

3. Posilování celého těla :ruce -

 

                   břícho - 4 krát 20 opakování

                    záda  4 krát 10 opakování

                    nohy 3 krát  10 dřepů

                   ruce 4 krát 10 kliků

 

 

 

 

 

 

 

Statistiky

Počet zobrazených článků
60546

Vyhledat

Český atletický svaz

Pražský atletický svaz