Útulný stadion FTVS UK hostil poslední  jarní kolo MPD žactva. 
Díky školním výletům, nemocem a dovoleným jsme se tentokrát sešli v menším počtu. Ti  co dorazili se ale činili a padlo několik pěkných výkonů a jeden člen týmu pomyslně vystoupil na stupně vítězů  dokonce dvakrát. Ani výborné výkony nám nemohly ( díky malému počtu závodníků v týmu )zaručit dobré pořadí družstva v tomto kole. Tým skončil na 8. místě z 10 . Nedá se nic dělat. Proto jsme se radovali hlavně z výkonů jednotlivců. Hned v úvody si zaběhla štafeta nejlepší čas sezóny( 33,61 s) a bylo z toho skvělé 3. místo z 25 štafet. Oporou týmu byl Pavel Kaftan. Vítězství na překážkách a druhé místo ve skoku dalekém ho řadí k nejlepším závodníkům oddílu. Nejlepší výkon ve skoku dalekém předvedla Denisa Bassettova  a s výkonem  394 cm skončila na pěkném 5. místě z 28 startujících. I ostatní děvčata v dálce předvedla svá letošní maxima. Julča Štrauchová - 386 cm, Ema Dušková - 370 cm, Valentina Klymjuková - 354 cm a Majda Randáčková - 322 cm. Páté místo obsadil i Honza  Žilina ve vrhu koulí - 6,21m a Kristýma Mikešová v běhu na 150 m.( 22,50 s).Šestá skončila Julča na překážkách. Osmé místo týmu je trochu zklamáním, ale v počtu 13 závodníků lepší umístění nelze vybojovat. Ale bylo krásné počasí, závody jsme si užili a domů odjížděli spokojení. Děkujeme Matildě za trenérskou výpomoc.

Družstvo si po jarní části udrželo konečné  5. místo ve skupině C. Semifinále se bude konat 11.9.2019.

Tak máme konec školního roku a také konec třetího roku působení našeho oddílu AK Vega. Během tří let jsme se rozrostli, stále se zlepšujeme a ti co to baví jsou nám věrní( někteří již 3 roky) a v srpnu se chystáme na první soustředěni do Veletova. 

Užijte si prázdniny a v září se na vás těšíme.

 

Na stadionu Sparty se uskutečnil přebor Prahy jednotlivců. Předloni se zúčastnila přeboru jedna žákyně. V loňském roce dvě žákyně. Je skvělé, že letos si přijelo porovnat své výkony s nejlepšími v Praze hned šest atletů  AK Vega. Nejlepšího  umístění dosáhl Pavel Kaftan v běhu na 60 m. Časem 8,78 s obsadil druhé místo ve finále B. To je skvělý výsledek ve velké konkurenci. Do první desítky se ještě dostala štafeta 4/60 m chlapců ve složení Matouš Národa, Honza Žilina, Filip Bradáč a Pavel Kaftan. Chlapci vybojovali pěkné sedmé místo. Nejlépe z děvčat si vedla Natálka Kotrčová, která si ve skoku vysokém vyskákala 12 příčku výkonem 128 cm. Nejhodnotnější osobní rekord si zaběhla Julie Štrauchová v běhu na 150 m 21,84 s. Jsem ráda, že jsme se přeboru zúčastnili, protože to byla pro všechny skvělá zkušenost. Nastaly různé situace, se kterými jste se museli poprat a příště na ně budete již připraveni. Určitě jste si ověřili, že i s nejlepšími se dá závodit a příště  bude i menší tréma. Všem gratuluji k výkonům a já i Ája  z Vás máme radost a obě jsme  si to s Vámi užily.

I když ne v nejsilnější sestavě, ale s odhodláním odzávodit, co nejlépe , jsme se vydali na Spartak Praha 4 , na Děkanku. Stadion již známe z loňského roku. Co bylo ale důležité, bylo krásné letní počasí. Pro Emu a Honzu N. to byla závodní premiéra na dráze. A i když zatím na body nedosáhli,  nevedli si špatně. Na úvod štafeta A vybojovala 5. místo a běžela hluboko pod 35 sekund (34,54s). Bez Adély Š. jsme to neměli jednoduché. Oporou týmu byl jednoznačně  Pavel K. Vybojoval 16 bodů a čas 21,15 s na 150m ho zařadil na skvělé druhé místo. 9 bodů získala ve svých disciplínách Julča. Závěr v běhu na 800m byl opravdu pěkný. Honza Ž. si vytvořil parádní osobní rekord v běhu na 60m překážek. Zvládl jako první z oddílu běžet všechny mezery na 3 kroky a čas 11,64 je příslibem do budoucna. Gratulace. I s nevydařeným náběhem na první překážku si doběhl pro osobák Filip B. ( 12, 78 s). A přidal ještě první překonání 4 metrové hranice ve skoku dalekém - 402 cm. To se podařilo i Matoušovi  - 401 cm. Kluci, bezva zlepšení.  Bez osobáku neodjížděla ani Anička L.  60 m za 9,32 s a Linda L.  60m za 9,82s. Pro tým ještě bodovala Kačka M.  a Terka K. a to 8 body, což je jejich letošní maximum. Déňa přispěla 5 body a Kristýna 2 body . Všem gratulujeme k předvedeným výkonům.                                                                                                     Celkem bodovalo v tomto kole 10 závodníků. Zatím to vypadá, že obsadíme 6. místo, ale ani to není špatný výsledek. Hodně bude záležet na posledním kole (18.6.). Podle tohoto výsledku  budeme zařazeni do skupin do zářijového semifinále. Tak hezky trénujte, ať jsme na poslední předprázdninové závody co nejlépe připraveni. 

Druhým kolem MPD žactva jsme zahájili závody na dráze ve dvojbojích, které jsou každoročně součástí týmových soutěží. Na závody jsme odjížděli jako tým, který je připraven bojovat o každý bod a chce se zlepšovat. Sešel se rekordní počet závodníků (20)  a to jsme měli několik dětí na Švp,To bylo velkým příslibem k úspěchu. Stadion Dukly, kde se soutěž konala, už důvěrně známe, tak jsme se opravdu těšili. Na úvod se běžely štafety. Musíme pochválit pořadatele, že  byla vyznačena předávková území. To nám usnadnilo přípravu na závod. Poprvé se nám podařilo postavit 3 štafety. Z toho 2 bodovaly. Dobrý začátek soutěže. Potom se již rozběhly další disciplíny. Padlo několik osobních rekordů, ze kterých jsme měli velkou radost. Sedm atletů a atletek se umístilo ve své disciplíně mezi pěti nejlepšími. 15 se vešlo do první desítky. A komu se dařilo nejlépe? Výhru si pohlídala Adéla Švihálková na osmistovce ve velmi dobrém čase 2:27.34 min. Na stejné trati si pro třetí místo doběhl Honza Žilina ve výborném čase 2:41,21 min. Mile překvapila sebe i trenéry Natálka Kotrčová. Po promaroděném jaru si vyskočila až do výšky 130 cm a vybojovala krásné třetí místo. Osobní rekordy a 4. místa získali pro družstvo Pavel Kaftan ( 60m - 8,57 s), Julie Štrauchová ( 150m - 22,29 s ), Matouš Národa ( vrh koulí - 8,31m ). Úspěšnou premiéru měl i Honza Saudek. Pátým místem v běhu na 150m (22,22s ) byl platným členem družstva. Nakonec bodovalo všech 20 závodníků, což je velký úspěch a gratulace za předvedené výkony. Je vidět, že poctivý trénink přináší své ovoce. Díky vašemu úsilí se tým umístil na skvělém 4. místě. To je výborný začátek. Nesmíme polevit. Máme o co bojovat. Doufám, že se na dalším kole ( 30.5.2019) sejdeme opět v hojném počtu, abychom své pozice uhájili. Držím vám pěsti.

Podkategorie

Členské oddílové příspěvky pro nové členy jsou stanoveny na období září 2020 - červen 2021 na výši 4500,- Kč

 

Členské příspěvky pro stávající členy jsou stanoveny na 3 800 ,-Kč při platbě do  30.9.2020, v případě platby po tomto datu je částka  oddílového příspěvku 4 500,- Kč !

 

Úhrada členských příspěvků bude probíhat jednorázově v plné výši. Neponižujeme platby v případě, pokud děti navštěvují trénink jedenkrát týdně.

 V případě úhrady členských příspěvků za více dětí z jedné rodiny, se u každého dalšího z dětí příspěvek ponižuje o 500, - Kč.

 

Členské příspěvky na výše uvedené období je třeba uhradit do 30. září 2020.

Potřebné údaje při platbách převodem na účet vyplňujte pečlivě.

Ti, jejichž platba nebude identifikovatelná, budou bráni, jako neplatiči.

Úhrada členských oddílových příspěvků se provádí převodem na účet:

Bankovní spojení : UniCredit Bank

Číslo účtu : 2113508248/2700 

Variabilní symbol : rodné číslo do lomítka a v poznámce uvést celé jméno člena

Nejsme plátci DPH.

Tak hurá do trénování

Rámcová pravidla pro trénink 

1.Rozcvička:

   Na začátku se vždy rozcvičte. Všichni to umíte.

Hlava, ruce, ramena, trup, nohy nebo podle videa

2.Hlavní část:

    Cvičte přesně podle návodu  

3.Závěrečná část:

Každý trénink zakončete protažením.

Hlavní pozice:

a/ dřep na plných chodidlech

b/sed roznožný, předklon

c/překážkový sed, nezapomeňte vyměnit nohy

d/stoj spojný a ohnutý předklon k nataženým nohám

 

Rozpis tréninku 30.3. – 3.4.2020

1.Rozcvička: taneční

https://www.youtube.com/watch?v=10vVaWfDzak

Hlavní část:

Našla jsem skvělé cvičení naší reprezentantky v badmintonu Terezy Švábíkové, kterým nepohrdnou ani ostatní sportovci. Proto první trénink na doma je od ní.

http://svabikova.cz/cviceni-na-doma-1/

Rozcvička na malém prostoru

Pro atlety skvělá péče o nohy a chodidla

2.Výlet do přírody s rodiči a se švihadlem

Vždy po 10 minutách si dejte 25 – 50 přeskoků přes švihadlo. Střídejte způsoby přeskakování. Čím delší procházka, tím více přeskoků.

 3.Rozcvička: Taneční https://www.youtube.com/watch?v=-1PuS_MkOZU

  Hlavní část:               

Ještě jednou cvičení s Tezezou

http://svabikova.cz/cviceni-na-doma-1/

Tentokrát je to posilování

Cvičení na doma – 2. posilování

 

Rozpis tréninků 6.4. – 10.4.2020

1.Rozcvička:

https://www.youtube.com/watch?v=WFsuJK8ABu8

Hlavní část:Posilování břišních svalů  na adrese  FitnessGo:

https://www.youtube.com/watch?v=bURYSaLl7rE

Dodržujte pokyny instruktorky. Přípravka cvičí s rodiči. Prosím rodiče o kontrolu správnosti cvičení.

2. Rozcvička :  přípravka:

https://www.youtube.com/watch?v=l8lpVqto0gA

https://www.youtube.com/watch?v=MUqcYwr92SI

 Rozcvička : žactvo:

https://www.youtube.com/watch?v=eBfBpJ6kyjs

Hlavní část -  Posílení celého těla  

https://www.youtube.com/watch?v=sN6XgeeyXlk

Cvičte počet opakování, které jste schopni zvládnout dobře technicky.

3.Rozcvička v přírodě

Běžecká ABC,rovinky(cca 80m) - 10 krát na 70% rychlosti, odrazová cvičení ( žabáky, skoky  po 1 noze L,P, odpichy, poskočný klus) po 10 opakování 

  Přípravka 1  krát

  Žactvo mladší 2 krát

  Žactvo starší 3 krát

 

Rozpis tréninků 13.4. – 17.4.2020

1.Rozcvička :Přípravka :

https://www.youtube.com/watch?v=VoP0G0BcBPw

 Hlavní část

Protahování končetin

https://www.youtube.com/watch?v=LXE-fYGa5I0

2. Rozcvička v přírodě

Pobyt v přírodě dlouhá procházka, kolo, lehký běh( cca 30 minut)

 

 3. Rozcvička: Přípravka:

https://www.youtube.com/watch?v=Mf8FYm9NnVM

Žactvo:

https://www.youtube.com/watch?v=G55ajW6UVWE

 Hlavní část: všichni             

               Protahování a posilování zádových svalů

https://www.youtube.com/watch?v=x2rooOQIEgc

Rozpis tréninků 18.4. - 26.4.

1.Volný klus nebo rychlá chůze 30 - 45 minut.

Běžecká ABC  ( stačí na 20m)  

Protahování  15 minut

2. Švihadlo 10 krát 25 přeskoků

3. Posilování : ruce - kliky 4 krát 6 

                     břicho - 4 krát 20 opakování

                    záda  4 krát 10 opakování

                    nohy 3 krát  10 dřepů

Protahování 15 minut

Rozpis tréninků  27.4. - 3.5.

Zkuste již venku:

1. rozklusání 8 minut, rozcvičení, ABC

 10 krát rovinka  cca 80 m, rychloat - na pohodu svižně

protažení 10 minut

2. rozklusání 8 minut, rozcvičení , ABC

polovysoké starty  6krát 30m,

sprinty   5 krát 50m ( na 70 %)

výklus 8 minut, protažení

 3. rozklusání 8 minut, rozcvička, ABC

odrazová cvičení : 10 krát odpichy, 10 krát L,P odrazy, 10 krát žábáky, 10 krát angličáky --- 2 série

výklus 10 minut, protažení

Rozpis tréninků  4.5 - 10.5. 

1.Volný klus nebo rychlá chůze 30 - 45 minut.

Protažení 10 minut

2. Běhání do kopce ( od hájenky v Prokopáků)

  2 série   3krát 20m, 3 krát 50 m

výklus 10 minut, protažení  10 minut

3. Posilování celého těla :ruce -

 

                   břícho - 4 krát 20 opakování

                    záda  4 krát 10 opakování

                    nohy 3 krát  10 dřepů

                   ruce 4 krát 10 kliků

 

 

 

 

 

 

 

Statistiky

Počet zobrazených článků
76112

Vyhledat

Český atletický svaz

Pražský atletický svaz