Očekávané 3. kolo družstev mladšího žactva se konalo na již pro nás známé Julisce.  Naše sestava byla posílena o uzdravenou Verču a Natálku a novou členku našeho klubu Julču. Všechny tři tým svými výkony posílily a výsledky družstva byly hned o poznání lepší. Výsledné skvělé páté místo v tomto kole, jsou jasným důkazem, každý člen týmu je důležitý.  A jak jsme výsledku dosáhli?  Nejlépe si v tomto kole vedl náš nejmladší člen Filip, který pro tým získal 43 body za statečný běh na 800m ( 3:00,09min) a hod míčkem ( 25,33m)Velká gratulace. Hned za Filipem skončil Pavel. Osobním rekordem na 60m ( 9,22s), vítězstvím v rozběhu a výkonem ve skoku vysokém si připsal 42,5 body. Paráda. Opora týmu Matylda skvělým výkonem ve vrhu koulí ( 8,03m) a osobáčkem na 150m ( 22,43s) získala 41 bod.  Nadějné výkony předvedla Adélka a Julča. Obě přispěly výbornými 38 body . Výška  Ádi ( 126cm) je parádní a 60m v čase 9,16s je také fajn. Julča ohromně bojovala v běhu na 800mv čase 2:58,36min. V hodu míčkem padl osobní rekord 27,18m. Radost byla velká. Holky mají nakročeno mezi vícebojařky.  Výborně si vedl i Matouš. Hlavně jeho vrh koulí 6,33m bral hodně bodů. Celkem se Matoušovi podařilo vybojovat 34,25 bodu. Nejmenší postavou, ale velká bojovnice Anička si výborně poradila s během na  800m i s hodem míčkem. Svůj bodový zisk dokonce zdvojnásobila až na 28,25 bodů. Radost nám udělal Marek, který si vedl dobře v běhu na 150m i ve vrhu koulí. Jeho 26 bodů je skvělých pro celý tým. Verča bezvadně zaběhla 60m překážek ( 12,15) a byl z toho osobní rekord. Ve skoku dalekém měla Verča i Déňa s Anetou problémy s přesností odrazu, ale to je úkol na delší dobu. A holky v tom nebyly sami. Natálka si dobře vedla ve skoku vysokém ( 118cm) i v běhu na 60m ( 10,33s). A 18 bodů při premiéře není špatný výkon. Ještě děkujeme rodičům za povzbuzování a Martinovi za cenné rady. Všem gratulace k osobním rekordům a jedeme dál. Poslední předprázdninové kolo nás čeká 20.6.  Poznáme další velký stadion. Tentokrát pojedeme do Edenu na stadion Slavie.

    

    

   

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dne 15. 5. 2018 se na stadionu Dukly na Julisce uskutečnilo  2. Kolo MPD. Bohužel se k závodům sešlo pouze 10 závodník, což ve výsledku znamenalo částečnou bodovou ztrátu. Ti,  co se zúčastnil, si ale závody užili. Zaznamenali jsme několik skvělých výsledků, které nám udělaly radost a jsou příslibem do budoucna. Matylda skončila na skvělém 3. místě ve skoku vysokém výkonem 132 cm. Také její čas v běhu na 60m( 9, 15 s ) byl výborný.  Adéla si vybojovala úžasné 2. místo v běhu na 800m časem 2.41,7min. Její sólový běh všechny překvapil.  Škoda, že neběžela v prvním rozběhu, čas by byl ještě lepší. Ale její chvíle ještě přijde. Velkou radost nám udělal výkon Pavla ve skoku dalekém 387cm. Také v běhu na 60m překážek si Pája vylepšil svůj osobní rekord na 13, 12 s. Ve stejné disciplíně se zlepšil i Matouš, když běžel za 14, 15s. Ve skoku dalekém se zlepšil Matouš až na 369cm. Parádní výkon. Honza běžel 800m za 3:02 minut a zlepšení v hodu míčkem (37, 10m)ho řadí na třetí místo v bodování týmu. Marek a Aneta se i přes velkou snahu neprosadili, ale zaslouží pochvalu za bojovnost. Denisa měla svoji závodní premiéru na dráze. Vedla si velmi dobře hlavně v běhu na 150m. Časem 23, 95 s pomohla týmu 18 body. Ani naši nejmladší, Anička s Filipem, se neztratili. Anička běžela  60m za skvělých 9,59s a Filip dokonce za 9,38s. Filip také skvěle finišoval i ve štafetě a za jeho předávku s Pavlem by se nemuseli stydět ani dorostenci. A jak vše dopadlo? Celkem jsme získali 239,5 bodu. O 36 bodů jsme skončili na posledním místě, ale v součtu dvou kol si zatím držíme 7. pozici z 9 týmů. Do lepšího umístění nám chyběli naši marodi, kteří by s přehledem chybějící body udělali. Další kolo se koná 31.5. Snad budeme v kompletní sestavě. Všem gratulujeme  za předvedené výkony.

 

V dubnu se konal v lesoparku nad Dalejským potokem u Barrandovského sídliště přespolní běh“ Běh Prokopským údolím“. Je výborné, že tohoto  závodu zúčastnilo i několik členů naší přípravky. Dík patří trenérce Pavle, která závodníky doprovodila a také povzbuzovala.  Nejlépe si vedla Ema Dušková, která doběhla na pěkném 7. místě. 11. místo obsadila Majda Randáčková a hned na 13. místě doběhla Nela Piksová. Mezi chlapci krásné 8. místo vybojoval Martin Hrbek. Všem nejmladším atletům gratulujeme k výsledkům.laughing

   

                      

Podkategorie

Členské oddílové příspěvky jsou stanoveny na období září 2019 - červen 2020 na výši 4500,- Kč

 

Pro stávající členy v případě platby do 1.10.2019 sleva ve výši 400,- Kč.

 

Úhrada členských příspěvků bude probíhat jednorázově v plné výši. Neponižujeme platby v případě, pokud děti navštěvují trénink jedenkrát týdně.

 

V případě úhrady členských příspěvků za více dětí z jedné rodiny, se u každého dalšího z dětí příspěvek ponižuje o 500, - Kč.

 

Členské příspěvky na výše uvedené období je třeba uhradit do 1. října 2019.

Potřebné údaje při platbách převodem na účet vyplňujte pečlivě.

Ti, jejichž platba nebude identifikovatelná, budou bráni, jako neplatiči.

Úhrada členských oddílových příspěvků se provádí převodem na účet:

Bankovní spojení : UniCredit Bank

Číslo účtu : 2113508248/2700 

Variabilní symbol : rodné číslo do lomítka a v poznámce uvést celé jméno člena

Nejsme plátci DPH.

Tak hurá do trénování

Rámcová pravidla pro trénink 

1.Rozcvička:

   Na začátku se vždy rozcvičte. Všichni to umíte.

Hlava, ruce, ramena, trup, nohy nebo podle videa

2.Hlavní část:

    Cvičte přesně podle návodu  

3.Závěrečná část:

Každý trénink zakončete protažením.

Hlavní pozice:

a/ dřep na plných chodidlech

b/sed roznožný, předklon

c/překážkový sed, nezapomeňte vyměnit nohy

d/stoj spojný a ohnutý předklon k nataženým nohám

 

Rozpis tréninku 30.3. – 3.4.2020

1.Rozcvička: taneční

https://www.youtube.com/watch?v=10vVaWfDzak

Hlavní část:

Našla jsem skvělé cvičení naší reprezentantky v badmintonu Terezy Švábíkové, kterým nepohrdnou ani ostatní sportovci. Proto první trénink na doma je od ní.

http://svabikova.cz/cviceni-na-doma-1/

Rozcvička na malém prostoru

Pro atlety skvělá péče o nohy a chodidla

2.Výlet do přírody s rodiči a se švihadlem

Vždy po 10 minutách si dejte 25 – 50 přeskoků přes švihadlo. Střídejte způsoby přeskakování. Čím delší procházka, tím více přeskoků.

 3.Rozcvička: Taneční https://www.youtube.com/watch?v=-1PuS_MkOZU

  Hlavní část:               

Ještě jednou cvičení s Tezezou

http://svabikova.cz/cviceni-na-doma-1/

Tentokrát je to posilování

Cvičení na doma – 2. posilování

 

Rozpis tréninků 6.4. – 10.4.2020

1.Rozcvička:

https://www.youtube.com/watch?v=WFsuJK8ABu8

Hlavní část:Posilování břišních svalů  na adrese  FitnessGo:

https://www.youtube.com/watch?v=bURYSaLl7rE

Dodržujte pokyny instruktorky. Přípravka cvičí s rodiči. Prosím rodiče o kontrolu správnosti cvičení.

2. Rozcvička :  přípravka:

https://www.youtube.com/watch?v=l8lpVqto0gA

https://www.youtube.com/watch?v=MUqcYwr92SI

 Rozcvička : žactvo:

https://www.youtube.com/watch?v=eBfBpJ6kyjs

Hlavní část -  Posílení celého těla  

https://www.youtube.com/watch?v=sN6XgeeyXlk

Cvičte počet opakování, které jste schopni zvládnout dobře technicky.

3.Rozcvička v přírodě

Běžecká ABC,rovinky(cca 80m) - 10 krát na 70% rychlosti, odrazová cvičení ( žabáky, skoky  po 1 noze L,P, odpichy, poskočný klus) po 10 opakování 

  Přípravka 1  krát

  Žactvo mladší 2 krát

  Žactvo starší 3 krát

 

Rozpis tréninků 13.4. – 17.4.2020

1.Rozcvička :Přípravka :

https://www.youtube.com/watch?v=VoP0G0BcBPw

 Hlavní část

Protahování končetin

https://www.youtube.com/watch?v=LXE-fYGa5I0

2. Rozcvička v přírodě

Pobyt v přírodě dlouhá procházka, kolo, lehký běh( cca 30 minut)

 

 3. Rozcvička: Přípravka:

https://www.youtube.com/watch?v=Mf8FYm9NnVM

Žactvo:

https://www.youtube.com/watch?v=G55ajW6UVWE

 Hlavní část: všichni             

               Protahování a posilování zádových svalů

https://www.youtube.com/watch?v=x2rooOQIEgc

Rozpis tréninků 18.4. - 26.4.

1.Volný klus nebo rychlá chůze 30 - 45 minut.

Běžecká ABC  ( stačí na 20m)  

Protahování  15 minut

2. Švihadlo 10 krát 25 přeskoků

3. Posilování : ruce - kliky 4 krát 6 

                     břicho - 4 krát 20 opakování

                    záda  4 krát 10 opakování

                    nohy 3 krát  10 dřepů

Protahování 15 minut

Rozpis tréninků  27.4. - 3.5.

Zkuste již venku:

1. rozklusání 8 minut, rozcvičení, ABC

 10 krát rovinka  cca 80 m, rychloat - na pohodu svižně

protažení 10 minut

2. rozklusání 8 minut, rozcvičení , ABC

polovysoké starty  6krát 30m,

sprinty   5 krát 50m ( na 70 %)

výklus 8 minut, protažení

 3. rozklusání 8 minut, rozcvička, ABC

odrazová cvičení : 10 krát odpichy, 10 krát L,P odrazy, 10 krát žábáky, 10 krát angličáky --- 2 série

výklus 10 minut, protažení

Rozpis tréninků  4.5 - 10.5. 

1.Volný klus nebo rychlá chůze 30 - 45 minut.

Protažení 10 minut

2. Běhání do kopce ( od hájenky v Prokopáků)

  2 série   3krát 20m, 3 krát 50 m

výklus 10 minut, protažení  10 minut

3. Posilování celého těla :ruce -

 

                   břícho - 4 krát 20 opakování

                    záda  4 krát 10 opakování

                    nohy 3 krát  10 dřepů

                   ruce 4 krát 10 kliků

 

 

 

 

 

 

 

Statistiky

Počet zobrazených článků
66417

Vyhledat

Český atletický svaz

Pražský atletický svaz