Skvělého úspěchu dosáhla Adéla Švihálková na Olympiádě dětí a mládež, která se konala v letošním roce v Liberci.  Reprezentovala Prahu v běhu na 800 m. Po výborném osobním rekordu v rozběhu 2.21,33 min. postoupila do finále této soutěže.cool Velké vedro , které bylo během atletických soutěží, muselo být vyčerpávající. Přesto Adéla finále rozběhla ve svém stylu a od začátku nasadila své tempo a táhla celé startovní pole za sebou. Nakonec vybojovala úžasné, ale velmi nepopulární 4. místo. coolSvým výkonem pomohla vyhrát kraji Praha.Velká gratulace k fantastickému osobnímu rekordu. Děkujeme za parádní reprezentaci AK Vega. wink

                              

Útulný stadion FTVS UK hostil poslední  jarní kolo MPD žactva. 
Díky školním výletům, nemocem a dovoleným jsme se tentokrát sešli v menším počtu. Ti  co dorazili se ale činili a padlo několik pěkných výkonů a jeden člen týmu pomyslně vystoupil na stupně vítězů  dokonce dvakrát. Ani výborné výkony nám nemohly ( díky malému počtu závodníků v týmu )zaručit dobré pořadí družstva v tomto kole. Tým skončil na 8. místě z 10 . Nedá se nic dělat. Proto jsme se radovali hlavně z výkonů jednotlivců. Hned v úvody si zaběhla štafeta nejlepší čas sezóny( 33,61 s) a bylo z toho skvělé 3. místo z 25 štafet. Oporou týmu byl Pavel Kaftan. Vítězství na překážkách a druhé místo ve skoku dalekém ho řadí k nejlepším závodníkům oddílu. Nejlepší výkon ve skoku dalekém předvedla Denisa Bassettova  a s výkonem  394 cm skončila na pěkném 5. místě z 28 startujících. I ostatní děvčata v dálce předvedla svá letošní maxima. Julča Štrauchová - 386 cm, Ema Dušková - 370 cm, Valentina Klymjuková - 354 cm a Majda Randáčková - 322 cm. Páté místo obsadil i Honza  Žilina ve vrhu koulí - 6,21m a Kristýma Mikešová v běhu na 150 m.( 22,50 s).Šestá skončila Julča na překážkách. Osmé místo týmu je trochu zklamáním, ale v počtu 13 závodníků lepší umístění nelze vybojovat. Ale bylo krásné počasí, závody jsme si užili a domů odjížděli spokojení. Děkujeme Matildě za trenérskou výpomoc.

Družstvo si po jarní části udrželo konečné  5. místo ve skupině C. Semifinále se bude konat 11.9.2019.

Tak máme konec školního roku a také konec třetího roku působení našeho oddílu AK Vega. Během tří let jsme se rozrostli, stále se zlepšujeme a ti co to baví jsou nám věrní( někteří již 3 roky) a v srpnu se chystáme na první soustředěni do Veletova. 

Užijte si prázdniny a v září se na vás těšíme.

 

Na stadionu Sparty se uskutečnil přebor Prahy jednotlivců. Předloni se zúčastnila přeboru jedna žákyně. V loňském roce dvě žákyně. Je skvělé, že letos si přijelo porovnat své výkony s nejlepšími v Praze hned šest atletů  AK Vega. Nejlepšího  umístění dosáhl Pavel Kaftan v běhu na 60 m. Časem 8,78 s obsadil druhé místo ve finále B. To je skvělý výsledek ve velké konkurenci. Do první desítky se ještě dostala štafeta 4/60 m chlapců ve složení Matouš Národa, Honza Žilina, Filip Bradáč a Pavel Kaftan. Chlapci vybojovali pěkné sedmé místo. Nejlépe z děvčat si vedla Natálka Kotrčová, která si ve skoku vysokém vyskákala 12 příčku výkonem 128 cm. Nejhodnotnější osobní rekord si zaběhla Julie Štrauchová v běhu na 150 m 21,84 s. Jsem ráda, že jsme se přeboru zúčastnili, protože to byla pro všechny skvělá zkušenost. Nastaly různé situace, se kterými jste se museli poprat a příště na ně budete již připraveni. Určitě jste si ověřili, že i s nejlepšími se dá závodit a příště  bude i menší tréma. Všem gratuluji k výkonům a já i Ája  z Vás máme radost a obě jsme  si to s Vámi užily.

I když ne v nejsilnější sestavě, ale s odhodláním odzávodit, co nejlépe , jsme se vydali na Spartak Praha 4 , na Děkanku. Stadion již známe z loňského roku. Co bylo ale důležité, bylo krásné letní počasí. Pro Emu a Honzu N. to byla závodní premiéra na dráze. A i když zatím na body nedosáhli,  nevedli si špatně. Na úvod štafeta A vybojovala 5. místo a běžela hluboko pod 35 sekund (34,54s). Bez Adély Š. jsme to neměli jednoduché. Oporou týmu byl jednoznačně  Pavel K. Vybojoval 16 bodů a čas 21,15 s na 150m ho zařadil na skvělé druhé místo. 9 bodů získala ve svých disciplínách Julča. Závěr v běhu na 800m byl opravdu pěkný. Honza Ž. si vytvořil parádní osobní rekord v běhu na 60m překážek. Zvládl jako první z oddílu běžet všechny mezery na 3 kroky a čas 11,64 je příslibem do budoucna. Gratulace. I s nevydařeným náběhem na první překážku si doběhl pro osobák Filip B. ( 12, 78 s). A přidal ještě první překonání 4 metrové hranice ve skoku dalekém - 402 cm. To se podařilo i Matoušovi  - 401 cm. Kluci, bezva zlepšení.  Bez osobáku neodjížděla ani Anička L.  60 m za 9,32 s a Linda L.  60m za 9,82s. Pro tým ještě bodovala Kačka M.  a Terka K. a to 8 body, což je jejich letošní maximum. Déňa přispěla 5 body a Kristýna 2 body . Všem gratulujeme k předvedeným výkonům.                                                                                                     Celkem bodovalo v tomto kole 10 závodníků. Zatím to vypadá, že obsadíme 6. místo, ale ani to není špatný výsledek. Hodně bude záležet na posledním kole (18.6.). Podle tohoto výsledku  budeme zařazeni do skupin do zářijového semifinále. Tak hezky trénujte, ať jsme na poslední předprázdninové závody co nejlépe připraveni. 

Podkategorie

Členské oddílové příspěvky pro nové členy jsou stanoveny na období září 2020 - červen 2021 na výši 4500,- Kč

 

Členské příspěvky pro stávající členy jsou stanoveny na 3 800 ,-Kč při platbě do  30.9.2020, v případě platby po tomto datu je částka  oddílového příspěvku 4 500,- Kč !

 

Úhrada členských příspěvků bude probíhat jednorázově v plné výši. Neponižujeme platby v případě, pokud děti navštěvují trénink jedenkrát týdně.

 V případě úhrady členských příspěvků za více dětí z jedné rodiny, se u každého dalšího z dětí příspěvek ponižuje o 500, - Kč.

 

Členské příspěvky na výše uvedené období je třeba uhradit do 30. září 2020.

Potřebné údaje při platbách převodem na účet vyplňujte pečlivě.

Ti, jejichž platba nebude identifikovatelná, budou bráni, jako neplatiči.

Úhrada členských oddílových příspěvků se provádí převodem na účet:

Bankovní spojení : UniCredit Bank

Číslo účtu : 2113508248/2700 

Variabilní symbol : rodné číslo do lomítka a v poznámce uvést celé jméno člena

Nejsme plátci DPH.

                Rozpis tréninků na listopad 2020

Součásti každého tréninku:

Rozcvička: Zahřátí (rozklusání 500 m),

                   protažení (hlava, ruce, ramena, trup, nohy),

                   abeceda (liftink, skipink, zakopávání, předkopávání, jamajka, klus poskočný, koleso),

                   rovinky 80 m (2x stupňovaná, 1x rychlá 80%)

 

Hlavní část: viz. datum níže

Protažení: Překážkové sedy (vnitřní i vnější), nohy za hlavu

 

Pauzy mezi úseky a odrazy jsou do zotavení, maximálně 2 min. (u tréninků rychlostní vytrvalosti jsou pauzy napsané zvlášť)

Data v závorkách jsou dobrovolné výběhy. Tzv. fartlek (běh přizpůsobený terénu – z kopce zrychlím, do kopce zrychlím, na rovinkách si hraju s tempem, přeskakuju kaluže, klacky, dobíhám ostatní běžce, běhám pozadu,…)

 

(1.11.)        Fartlek 30 min.

2.11.           Rychlost

         Rozcvička ↑

            Hlavní část :    6x 30 m naplno z polovysokého startu

                                   4x 30 m naplno s padaným startem

                                    2x 50 m vysoký skiping

                                   3x 60 m rovinka na 90%

            Protažení ↑ + protažení předních stehen v leže na břiše

4.11.           Fartlek 30 min.

6.11.           Síla doma

         https://www.youtube.com/watch?v=oAPCPjnU1wA&ab_channel=BullyJuice

 

(8.11.)        Fartlek 30 min.

9.11.           Odrazy

         Rozcvička ↑

            Hlavní část:     100 přeskoků přes švihadlo snožmo

                                   3x 16 výpadů na místě s přeskokem (8 každá noha) (pro upřesnění - https://www.youtube.com/watch?v=ym00nr8Lzo8&ab_channel=Z%C3%A1sobn%C3%ADkposilovac%C3%ADchcvik%C5%AF )

                                   50 přeskoků přes švihadlo vysoká kolena

                                   50 přeskoků přes švihadlo zakopávání

                                   2x 20 žabáků

                                   4x 30 m skoky po jedné noze (2x L, 2x P)

                                   1x 20 žabáků

                                   150 přeskoků přes švihadlo (50 snožmo, vysoká kolena, 50                                              zakopávání)

            Protažení ↑ + protažení lýtek a předních stehen v leže

11.11.                  Rychlostní vytrvalost

            Rozcvička ↑

            Hlavní část:     2x 100 m na 70% (pauza 3 min)

                                   2x 150 m na 70% (pauza 3 min)

                                   2x 200 m na 70% (pauza 3 min)

                                   2x 100 m na 70% (pauza 3 min)

                                    Výklus 6 min.

            Protažení ↑

 

13.11.                  Síla doma

         https://www.youtube.com/watch?v=UoC_O3HzsH0&ab_channel=FraserWilson

 

(15.11.)      Fartlek 30min.

 

16.11.                  Rychlost

         Rozcvička ↑

            Hlavní část :    2x 80 m naplno (rovinky v rozcvičce dělám taky)

                                   6x 20 m naplno z polovysokého startu

                                   1x 80 m zakopávání pozadu

                                   3x 80 m rozložená rovinka (20 m naplno a 10 m uvolním krok)

                                   3x 80 m uvolněná rovinka na 60%

            Protažení ↑

 

18.11.                  Fartlek 30 min.

20.11.                  Odrazy

         Rozcvička ↑

            Hlavní část:     150 přeskoků přes švihadlo snožmo

                                   4x 30 m jeleních skoků

                                   4x 30 m skoky po jedné noze (2x L, 2x P)

                                   3x 20 žabáků

                                   300 přeskoků přes švihadlo (100 snožmo, 100 vysoká kolena, 100                                   zakopávání)

                                   Výklus 6 min.

            Protažení ↑

 

(22.11.)      Fartlek 35 min.

23.11.                  Rychlostní vytrvalost

         Rozcvička ↑

            Hlavní část:     100 m na 70% (pauza 2 min.)

                                   150 m na 70% (pauza 2 min.)

                                   200 m na 70% (pauza 2 min.)

                                   250 m na 70% (pauza 2 min.)

                                   200 m na 70% (pauza 2 min.)

                                    150 m na 70% (pauza 2 min.)

                                    100 m na 70%

                                    Výklus 6 min.

            Protažení ↑

 

25.11.                  Fartlek 30 min.

27.11.                  Síla doma

          https://www.youtube.com/watch?v=IeGrTqW5lek&ab_channel=FraserWilson

 

(29.11.)      Fartlek 35 min.

30.11.                  Rychlostní vytrvalost

            Rozcvička ↑

            Hlavní část:     8x 150 m na 80% (pauza 2 min.)

                                   Výklus 10 min.

            Protažení ↑

Tak hurá do trénování

Rámcová pravidla pro trénink 

1.Rozcvička:

   Na začátku se vždy rozcvičte. Všichni to umíte.

Hlava, ruce, ramena, trup, nohy nebo podle videa

2.Hlavní část:

    Cvičte přesně podle návodu  

3.Závěrečná část:

Každý trénink zakončete protažením.

Hlavní pozice:

a/ dřep na plných chodidlech

b/sed roznožný, předklon

c/překážkový sed, nezapomeňte vyměnit nohy

d/stoj spojný a ohnutý předklon k nataženým nohám

 

Rozpis tréninku 30.3. – 3.4.2020

1.Rozcvička: taneční

https://www.youtube.com/watch?v=10vVaWfDzak

Hlavní část:

Našla jsem skvělé cvičení naší reprezentantky v badmintonu Terezy Švábíkové, kterým nepohrdnou ani ostatní sportovci. Proto první trénink na doma je od ní.

http://svabikova.cz/cviceni-na-doma-1/

Rozcvička na malém prostoru

Pro atlety skvělá péče o nohy a chodidla

2.Výlet do přírody s rodiči a se švihadlem

Vždy po 10 minutách si dejte 25 – 50 přeskoků přes švihadlo. Střídejte způsoby přeskakování. Čím delší procházka, tím více přeskoků.

 3.Rozcvička: Taneční https://www.youtube.com/watch?v=-1PuS_MkOZU

  Hlavní část:               

Ještě jednou cvičení s Tezezou

http://svabikova.cz/cviceni-na-doma-1/

Tentokrát je to posilování

Cvičení na doma – 2. posilování

 

Rozpis tréninků 6.4. – 10.4.2020

1.Rozcvička:

https://www.youtube.com/watch?v=WFsuJK8ABu8

Hlavní část:Posilování břišních svalů  na adrese  FitnessGo:

https://www.youtube.com/watch?v=bURYSaLl7rE

Dodržujte pokyny instruktorky. Přípravka cvičí s rodiči. Prosím rodiče o kontrolu správnosti cvičení.

2. Rozcvička :  přípravka:

https://www.youtube.com/watch?v=l8lpVqto0gA

https://www.youtube.com/watch?v=MUqcYwr92SI

 Rozcvička : žactvo:

https://www.youtube.com/watch?v=eBfBpJ6kyjs

Hlavní část -  Posílení celého těla  

https://www.youtube.com/watch?v=sN6XgeeyXlk

Cvičte počet opakování, které jste schopni zvládnout dobře technicky.

3.Rozcvička v přírodě

Běžecká ABC,rovinky(cca 80m) - 10 krát na 70% rychlosti, odrazová cvičení ( žabáky, skoky  po 1 noze L,P, odpichy, poskočný klus) po 10 opakování 

  Přípravka 1  krát

  Žactvo mladší 2 krát

  Žactvo starší 3 krát

 

Rozpis tréninků 13.4. – 17.4.2020

1.Rozcvička :Přípravka :

https://www.youtube.com/watch?v=VoP0G0BcBPw

 Hlavní část

Protahování končetin

https://www.youtube.com/watch?v=LXE-fYGa5I0

2. Rozcvička v přírodě

Pobyt v přírodě dlouhá procházka, kolo, lehký běh( cca 30 minut)

 

 3. Rozcvička: Přípravka:

https://www.youtube.com/watch?v=Mf8FYm9NnVM

Žactvo:

https://www.youtube.com/watch?v=G55ajW6UVWE

 Hlavní část: všichni             

               Protahování a posilování zádových svalů

https://www.youtube.com/watch?v=x2rooOQIEgc

Rozpis tréninků 18.4. - 26.4.

1.Volný klus nebo rychlá chůze 30 - 45 minut.

Běžecká ABC  ( stačí na 20m)  

Protahování  15 minut

2. Švihadlo 10 krát 25 přeskoků

3. Posilování : ruce - kliky 4 krát 6 

                     břicho - 4 krát 20 opakování

                    záda  4 krát 10 opakování

                    nohy 3 krát  10 dřepů

Protahování 15 minut

Rozpis tréninků  27.4. - 3.5.

Zkuste již venku:

1. rozklusání 8 minut, rozcvičení, ABC

 10 krát rovinka  cca 80 m, rychloat - na pohodu svižně

protažení 10 minut

2. rozklusání 8 minut, rozcvičení , ABC

polovysoké starty  6krát 30m,

sprinty   5 krát 50m ( na 70 %)

výklus 8 minut, protažení

 3. rozklusání 8 minut, rozcvička, ABC

odrazová cvičení : 10 krát odpichy, 10 krát L,P odrazy, 10 krát žábáky, 10 krát angličáky --- 2 série

výklus 10 minut, protažení

Rozpis tréninků  4.5 - 10.5. 

1.Volný klus nebo rychlá chůze 30 - 45 minut.

Protažení 10 minut

2. Běhání do kopce ( od hájenky v Prokopáků)

  2 série   3krát 20m, 3 krát 50 m

výklus 10 minut, protažení  10 minut

3. Posilování celého těla :ruce -

 

                   břícho - 4 krát 20 opakování

                    záda  4 krát 10 opakování

                    nohy 3 krát  10 dřepů

                   ruce 4 krát 10 kliků

 

 

 

 

 

 

 

Statistiky

Počet zobrazených článků
88318

Vyhledat

Český atletický svaz

Pražský atletický svaz