Dne 11. 10.2020 se na útulném stadionu AK Jeseniova uskutečnil poslední závod této atletické sezony. Přebor Prahy v pětiboji  mladšího žactva proběhl za velmi chladného počasí . Je s podivem, že všichni soutěž zvládli a někteří si dokonce vytvořili velmi pěkné osobní rekordy. Náš oddíl reprezentovali 3 závodníci - Martina Bajtlová, Matouš Národa a Filip Bradáč. Pro všechny  tři to byla poslední soutěž v kategorii mladšího žactva.  Nejlépe se dařilo Filipovi. Obsadil celkově výborné 18. místo a ve dvou disciplínách si vylepšil osobní maximum. Ve skoku dalekém potvrdil formu skokem 4,74m a na překážkách ubral setinky vteřiny na krásných 10,57s. Velká gratulace. Martině se podařilo stlačit čas na  60m překážek pod 12 s na výborných 11, 95s. Matoušovi nesvědčilo chladné počasí, ale i on pětiboj dokončil, i když s výkony moc spokojený nebyl. Ale jde hlavně o sport, který nás baví a to je nejdůležitější. 

Informace k tréninku od 19.10.2020.

Čeká nás období trénování. Máme stížené podmínky. Z důvodu nařízení vlády můžeme trénovat po šestičlenných skupinkách, což budeme respektovat. Zdraví je pro nás nejdůležitější. Proto sraz na trénink bude až na stadionu, kde vytvoříme požadované skupinky. Jsme moc rádi, že je nám sport umožně a že náš trénink může pokračovat. Zvolte vhodné oblečení, které se bude skládat z více vrstev. Nezapomeňte na čelenku nebo tenkou čepici. Je pravděpodobné, že budeme trénovat venku až do otevření tělocvičen. Může to být i velkou část zimy. Trénink bude od listopadu zkrácen na 1 hodinu. Čas bude upřesněn. Zatím se čas tréninku nemění a je stále od 16 hodin. Doufám, že všichni současnou situaci pochopíte a společně ji zvládneme.

   

Dne 6. 10. se uskutečnil atletický pětiboj  mladšího žactva v Radotíně. Na stadionu se představili 4 atleti našeho oddílu a odvezli si 3 medaile. Nejlépe si vedl Filip Bradáč, který prolomil stagnující výkony ve sprintu a ve skoku dalekém a díky osobním rekordům vybojoval stříbrnou medaili.Jen 1 bod mu chyběl do zlata. Filipa osobáky byly : skok daleký - 4,71m, 60m - 8,47s, 60m překážek - 10,85s. Filipe skvělé. Druhé stříbro získala Martina Bajtlová. Přispěla k němu výkony v běhu na 60m překážek - 12,64s, v běhu na 60m - 9,09s a skokem dalekým 3,90 m. Marťo, moc pěkné. S nejlepšími letošními výkony odjížděl i Matouš Národa. 60m - 9,54s, skok daleký poprvé přes 4 m - 4,10m a překážky v čase 12,58s. Bronzová medaile Matoušovi moc slušela. S bramborovou medailí se vracela Zuzka Klenecká. Radost si udělala osobáčky v běhu na 60m překážek časem 13,60s a běhu na 60m - 9,96s. Všem gratulujeme a výborným výkonům a k zisku krásných medailí.

Říjen je  ve znamení tréninků. Trénink pokračuje až do konce měsíce na hřišti školy. Časy se zatím nemění 16 - 17.30 hodin. 

      

Poslední rok v kategorii mladších žáků si užil Matouš Národa na vlně osobních rekordů. Specialista na hody a vrhy si závody užíval. Co soutěž, to osobák. Vrcholem několikaletého tréninku byl přebor Prahy jednotlivců mladšího žactva. Matouš opět předvedl jaký je bojovník a skvělým výkonem 10,10m  ve vrhu koulí  vybojoval výborné šesté místo. V konkurenci prestižních oddílů, je to velký úspěch.  Soutěže se ještě zúčastnil Filip Bradáč, který si vytvořit osobní rekord ve skoku dalekém 4,39m. Tento výkon bohužel na finálovou osmičku nestačil. Martina Bajtlová  a Anička Ledvinová skončily shodně na 4. místě v rozběhu svých disciplín. Gratulujeme všem za nominaci do  této soutěže. Počet závodníků byl omezen.

Podkategorie

Členské oddílové příspěvky pro nové členy jsou stanoveny na období září 2020 - červen 2021 na výši 4500,- Kč

 

Členské příspěvky pro stávající členy jsou stanoveny na 3 800 ,-Kč při platbě do  30.9.2020, v případě platby po tomto datu je částka  oddílového příspěvku 4 500,- Kč !

 

Úhrada členských příspěvků bude probíhat jednorázově v plné výši. Neponižujeme platby v případě, pokud děti navštěvují trénink jedenkrát týdně.

 V případě úhrady členských příspěvků za více dětí z jedné rodiny, se u každého dalšího z dětí příspěvek ponižuje o 500, - Kč.

 

Členské příspěvky na výše uvedené období je třeba uhradit do 30. září 2020.

Potřebné údaje při platbách převodem na účet vyplňujte pečlivě.

Ti, jejichž platba nebude identifikovatelná, budou bráni, jako neplatiči.

Úhrada členských oddílových příspěvků se provádí převodem na účet:

Bankovní spojení : UniCredit Bank

Číslo účtu : 2113508248/2700 

Variabilní symbol : rodné číslo do lomítka a v poznámce uvést celé jméno člena

Nejsme plátci DPH.

Tak hurá do trénování

Rámcová pravidla pro trénink 

1.Rozcvička:

   Na začátku se vždy rozcvičte. Všichni to umíte.

Hlava, ruce, ramena, trup, nohy nebo podle videa

2.Hlavní část:

    Cvičte přesně podle návodu  

3.Závěrečná část:

Každý trénink zakončete protažením.

Hlavní pozice:

a/ dřep na plných chodidlech

b/sed roznožný, předklon

c/překážkový sed, nezapomeňte vyměnit nohy

d/stoj spojný a ohnutý předklon k nataženým nohám

 

Rozpis tréninku 30.3. – 3.4.2020

1.Rozcvička: taneční

https://www.youtube.com/watch?v=10vVaWfDzak

Hlavní část:

Našla jsem skvělé cvičení naší reprezentantky v badmintonu Terezy Švábíkové, kterým nepohrdnou ani ostatní sportovci. Proto první trénink na doma je od ní.

http://svabikova.cz/cviceni-na-doma-1/

Rozcvička na malém prostoru

Pro atlety skvělá péče o nohy a chodidla

2.Výlet do přírody s rodiči a se švihadlem

Vždy po 10 minutách si dejte 25 – 50 přeskoků přes švihadlo. Střídejte způsoby přeskakování. Čím delší procházka, tím více přeskoků.

 3.Rozcvička: Taneční https://www.youtube.com/watch?v=-1PuS_MkOZU

  Hlavní část:               

Ještě jednou cvičení s Tezezou

http://svabikova.cz/cviceni-na-doma-1/

Tentokrát je to posilování

Cvičení na doma – 2. posilování

 

Rozpis tréninků 6.4. – 10.4.2020

1.Rozcvička:

https://www.youtube.com/watch?v=WFsuJK8ABu8

Hlavní část:Posilování břišních svalů  na adrese  FitnessGo:

https://www.youtube.com/watch?v=bURYSaLl7rE

Dodržujte pokyny instruktorky. Přípravka cvičí s rodiči. Prosím rodiče o kontrolu správnosti cvičení.

2. Rozcvička :  přípravka:

https://www.youtube.com/watch?v=l8lpVqto0gA

https://www.youtube.com/watch?v=MUqcYwr92SI

 Rozcvička : žactvo:

https://www.youtube.com/watch?v=eBfBpJ6kyjs

Hlavní část -  Posílení celého těla  

https://www.youtube.com/watch?v=sN6XgeeyXlk

Cvičte počet opakování, které jste schopni zvládnout dobře technicky.

3.Rozcvička v přírodě

Běžecká ABC,rovinky(cca 80m) - 10 krát na 70% rychlosti, odrazová cvičení ( žabáky, skoky  po 1 noze L,P, odpichy, poskočný klus) po 10 opakování 

  Přípravka 1  krát

  Žactvo mladší 2 krát

  Žactvo starší 3 krát

 

Rozpis tréninků 13.4. – 17.4.2020

1.Rozcvička :Přípravka :

https://www.youtube.com/watch?v=VoP0G0BcBPw

 Hlavní část

Protahování končetin

https://www.youtube.com/watch?v=LXE-fYGa5I0

2. Rozcvička v přírodě

Pobyt v přírodě dlouhá procházka, kolo, lehký běh( cca 30 minut)

 

 3. Rozcvička: Přípravka:

https://www.youtube.com/watch?v=Mf8FYm9NnVM

Žactvo:

https://www.youtube.com/watch?v=G55ajW6UVWE

 Hlavní část: všichni             

               Protahování a posilování zádových svalů

https://www.youtube.com/watch?v=x2rooOQIEgc

Rozpis tréninků 18.4. - 26.4.

1.Volný klus nebo rychlá chůze 30 - 45 minut.

Běžecká ABC  ( stačí na 20m)  

Protahování  15 minut

2. Švihadlo 10 krát 25 přeskoků

3. Posilování : ruce - kliky 4 krát 6 

                     břicho - 4 krát 20 opakování

                    záda  4 krát 10 opakování

                    nohy 3 krát  10 dřepů

Protahování 15 minut

Rozpis tréninků  27.4. - 3.5.

Zkuste již venku:

1. rozklusání 8 minut, rozcvičení, ABC

 10 krát rovinka  cca 80 m, rychloat - na pohodu svižně

protažení 10 minut

2. rozklusání 8 minut, rozcvičení , ABC

polovysoké starty  6krát 30m,

sprinty   5 krát 50m ( na 70 %)

výklus 8 minut, protažení

 3. rozklusání 8 minut, rozcvička, ABC

odrazová cvičení : 10 krát odpichy, 10 krát L,P odrazy, 10 krát žábáky, 10 krát angličáky --- 2 série

výklus 10 minut, protažení

Rozpis tréninků  4.5 - 10.5. 

1.Volný klus nebo rychlá chůze 30 - 45 minut.

Protažení 10 minut

2. Běhání do kopce ( od hájenky v Prokopáků)

  2 série   3krát 20m, 3 krát 50 m

výklus 10 minut, protažení  10 minut

3. Posilování celého těla :ruce -

 

                   břícho - 4 krát 20 opakování

                    záda  4 krát 10 opakování

                    nohy 3 krát  10 dřepů

                   ruce 4 krát 10 kliků

 

 

 

 

 

 

 

Statistiky

Počet zobrazených článků
76109

Vyhledat

Český atletický svaz

Pražský atletický svaz