V pondělí 3. 9. 2018 zahajujeme v 16 : 00 hodin tréninky na stadionu. Družstvo mladšího žactva čeká 11.9.2018 semifinále družstev, tak je potřeba rychle zopakovat co se dá. Během září se všichni dozvíte, co nás čeká během roku. Nějaké novinky jsou.  Přeji všem hodně krásných zážitků s atletikou a hlavně radost ze sportování.

Za trenéry AK Vega J.M.

Na stadionu Slavie se konalo poslední předprázdninové kolo soutěže družstev. Opět se nám nevyhnula zranění a nemoci, ale deset členů družstva odjíždělo z Barrandova s velkým odhodláním bojovat o každý bod. Některé disciplíny budily respekt, ale vždy se nám podařilo strach překonat. A jak jsme si vedli tentokrát? Družstvo podržely opět výkony Filipa. Blýskl se 379cm v dálce a zaběhl si poprvé překážky. 39,75 bodů byl nejvyšší bodový zisk pro tým. Velmi se dařilo Julče. Skvěle běžela 150m a vyhrála svůj rozběh. Ve vrhu koulí zaznamenala krásný výkon 7, 32m. Bylo z toho parádních 39 bodů.  Opora družstva Matylda si vytvořila osobní rekord ve skoku dalekém výkonem 390cm a běžela velmi dobře ve štafetě. Zisk 37,75 je výborný. O bod méně získal díky pěknému běhu na 60m překážek a skoku vysokému Honza. Dobře si zazávodil i Matouš.  Jeho boj s Markem na 60m byl bezvadný. Výborné výkony převedla Anička. Povedl y se jí překážky, 13,07s a ve skoku dalekém si vytvořila osobní rekord 3,40m. Svou premiéru si užila Kristýna a Zuzka. Kristýna v rozběhu na 800m všechny překvapila rychlým tempem v prvním kole a i v druhém uhájila prvenství a zvítězila časem 3:00.48 min. Pro družstvo vybojovala  31 bod. Zuzka získala za své výkony v 60m a výšce 19 bodů pro tým. Mezi koulaři se neztratil ani Vítek a jeho výkon  6,08 m byl pro tým důležitý. Domů jsme se vraceli unavení, ale spokojení. Všichni si zaslouží pochvalu za bojovnost a také za vzájemné povzbuzování, bez kterého by některé výkony byly horší.  Také se musí ocenit, že se snažíte poslouchat trenérské rady, které vedou k lepším výsledků. Podle předběžných výsledků jsme obhájili páté místo z minulého kola. Velká gratulace všem členům družstva.

Užijte si zasloužené prázdniny a 3.9.2018 v  16: 00 se těším na viděnou.

  

  

Velkého úspěchu dosáhla Adéla a Matylda na přeboru Prahy jednotlivců mladšího žactva, který proběhl minulý týden na stadionu Slavie v Edenu. Obě se umístily v TOP 10 a vytvořily si osobní rekordy.

Adéla se střetla s 35 nejlepšími děvčaty z Prahy v běhu na 800m. Tentokrát si musela poradit s velmi rychle rozběhnutým závodem. Ale výsledné úžasné 7. místo v čase 2:35,34 min. zaslouží velkou gratulaci. Pár sekund chybělo a byly by to stupně vítězů.  Sedmé místo, je nejlepší reprezentační výsledek AK Vega v soutěži jednotlivců. Adélko, děkujeme, jsi skvělá.

Matylda reprezentovala náš oddíl ve skoku vysokém.  Ve startovní listině bylo více než 20 závodnic. Pod dohledem trenéra Martina se Matylda s přehledem dostala mezi 10 nejlepších. Nakonec se jí podařilo překonat laťku ve výšce 136cm. S tímto novým osobním rekordem se zařadila na 8. příčku v soutěži.  Skvělý výsledek a velká radost. A radovat se Matylda umí. Moc děkujeme za vzornou reprezentaci oddílu a přejeme děvčatům hodně takových úspěšných soutěží.

    

 

 

Očekávané 3. kolo družstev mladšího žactva se konalo na již pro nás známé Julisce.  Naše sestava byla posílena o uzdravenou Verču a Natálku a novou členku našeho klubu Julču. Všechny tři tým svými výkony posílily a výsledky družstva byly hned o poznání lepší. Výsledné skvělé páté místo v tomto kole, jsou jasným důkazem, každý člen týmu je důležitý.  A jak jsme výsledku dosáhli?  Nejlépe si v tomto kole vedl náš nejmladší člen Filip, který pro tým získal 43 body za statečný běh na 800m ( 3:00,09min) a hod míčkem ( 25,33m)Velká gratulace. Hned za Filipem skončil Pavel. Osobním rekordem na 60m ( 9,22s), vítězstvím v rozběhu a výkonem ve skoku vysokém si připsal 42,5 body. Paráda. Opora týmu Matylda skvělým výkonem ve vrhu koulí ( 8,03m) a osobáčkem na 150m ( 22,43s) získala 41 bod.  Nadějné výkony předvedla Adélka a Julča. Obě přispěly výbornými 38 body . Výška  Ádi ( 126cm) je parádní a 60m v čase 9,16s je také fajn. Julča ohromně bojovala v běhu na 800mv čase 2:58,36min. V hodu míčkem padl osobní rekord 27,18m. Radost byla velká. Holky mají nakročeno mezi vícebojařky.  Výborně si vedl i Matouš. Hlavně jeho vrh koulí 6,33m bral hodně bodů. Celkem se Matoušovi podařilo vybojovat 34,25 bodu. Nejmenší postavou, ale velká bojovnice Anička si výborně poradila s během na  800m i s hodem míčkem. Svůj bodový zisk dokonce zdvojnásobila až na 28,25 bodů. Radost nám udělal Marek, který si vedl dobře v běhu na 150m i ve vrhu koulí. Jeho 26 bodů je skvělých pro celý tým. Verča bezvadně zaběhla 60m překážek ( 12,15) a byl z toho osobní rekord. Ve skoku dalekém měla Verča i Déňa s Anetou problémy s přesností odrazu, ale to je úkol na delší dobu. A holky v tom nebyly sami. Natálka si dobře vedla ve skoku vysokém ( 118cm) i v běhu na 60m ( 10,33s). A 18 bodů při premiéře není špatný výkon. Ještě děkujeme rodičům za povzbuzování a Martinovi za cenné rady. Všem gratulace k osobním rekordům a jedeme dál. Poslední předprázdninové kolo nás čeká 20.6.  Poznáme další velký stadion. Tentokrát pojedeme do Edenu na stadion Slavie.

    

    

   

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Podkategorie

Členské oddílové příspěvky pro nové členy jsou stanoveny na období září 2020 - červen 2021 na výši 4500,- Kč

 

Členské příspěvky pro stávající členy jsou stanoveny na 3 800 ,-Kč při platbě do  30.9.2020, v případě platby po tomto datu je částka  oddílového příspěvku 4 500,- Kč !

 

Úhrada členských příspěvků bude probíhat jednorázově v plné výši. Neponižujeme platby v případě, pokud děti navštěvují trénink jedenkrát týdně.

 V případě úhrady členských příspěvků za více dětí z jedné rodiny, se u každého dalšího z dětí příspěvek ponižuje o 500, - Kč.

 

Členské příspěvky na výše uvedené období je třeba uhradit do 30. září 2020.

Potřebné údaje při platbách převodem na účet vyplňujte pečlivě.

Ti, jejichž platba nebude identifikovatelná, budou bráni, jako neplatiči.

Úhrada členských oddílových příspěvků se provádí převodem na účet:

Bankovní spojení : UniCredit Bank

Číslo účtu : 2113508248/2700 

Variabilní symbol : rodné číslo do lomítka a v poznámce uvést celé jméno člena

Nejsme plátci DPH.

                Rozpis tréninků na listopad 2020

Součásti každého tréninku:

Rozcvička: Zahřátí (rozklusání 500 m),

                   protažení (hlava, ruce, ramena, trup, nohy),

                   abeceda (liftink, skipink, zakopávání, předkopávání, jamajka, klus poskočný, koleso),

                   rovinky 80 m (2x stupňovaná, 1x rychlá 80%)

 

Hlavní část: viz. datum níže

Protažení: Překážkové sedy (vnitřní i vnější), nohy za hlavu

 

Pauzy mezi úseky a odrazy jsou do zotavení, maximálně 2 min. (u tréninků rychlostní vytrvalosti jsou pauzy napsané zvlášť)

Data v závorkách jsou dobrovolné výběhy. Tzv. fartlek (běh přizpůsobený terénu – z kopce zrychlím, do kopce zrychlím, na rovinkách si hraju s tempem, přeskakuju kaluže, klacky, dobíhám ostatní běžce, běhám pozadu,…)

 

(1.11.)        Fartlek 30 min.

2.11.           Rychlost

         Rozcvička ↑

            Hlavní část :    6x 30 m naplno z polovysokého startu

                                   4x 30 m naplno s padaným startem

                                    2x 50 m vysoký skiping

                                   3x 60 m rovinka na 90%

            Protažení ↑ + protažení předních stehen v leže na břiše

4.11.           Fartlek 30 min.

6.11.           Síla doma

         https://www.youtube.com/watch?v=oAPCPjnU1wA&ab_channel=BullyJuice

 

(8.11.)        Fartlek 30 min.

9.11.           Odrazy

         Rozcvička ↑

            Hlavní část:     100 přeskoků přes švihadlo snožmo

                                   3x 16 výpadů na místě s přeskokem (8 každá noha) (pro upřesnění - https://www.youtube.com/watch?v=ym00nr8Lzo8&ab_channel=Z%C3%A1sobn%C3%ADkposilovac%C3%ADchcvik%C5%AF )

                                   50 přeskoků přes švihadlo vysoká kolena

                                   50 přeskoků přes švihadlo zakopávání

                                   2x 20 žabáků

                                   4x 30 m skoky po jedné noze (2x L, 2x P)

                                   1x 20 žabáků

                                   150 přeskoků přes švihadlo (50 snožmo, vysoká kolena, 50                                              zakopávání)

            Protažení ↑ + protažení lýtek a předních stehen v leže

11.11.                  Rychlostní vytrvalost

            Rozcvička ↑

            Hlavní část:     2x 100 m na 70% (pauza 3 min)

                                   2x 150 m na 70% (pauza 3 min)

                                   2x 200 m na 70% (pauza 3 min)

                                   2x 100 m na 70% (pauza 3 min)

                                    Výklus 6 min.

            Protažení ↑

 

13.11.                  Síla doma

         https://www.youtube.com/watch?v=UoC_O3HzsH0&ab_channel=FraserWilson

 

(15.11.)      Fartlek 30min.

 

16.11.                  Rychlost

         Rozcvička ↑

            Hlavní část :    2x 80 m naplno (rovinky v rozcvičce dělám taky)

                                   6x 20 m naplno z polovysokého startu

                                   1x 80 m zakopávání pozadu

                                   3x 80 m rozložená rovinka (20 m naplno a 10 m uvolním krok)

                                   3x 80 m uvolněná rovinka na 60%

            Protažení ↑

 

18.11.                  Fartlek 30 min.

20.11.                  Odrazy

         Rozcvička ↑

            Hlavní část:     150 přeskoků přes švihadlo snožmo

                                   4x 30 m jeleních skoků

                                   4x 30 m skoky po jedné noze (2x L, 2x P)

                                   3x 20 žabáků

                                   300 přeskoků přes švihadlo (100 snožmo, 100 vysoká kolena, 100                                   zakopávání)

                                   Výklus 6 min.

            Protažení ↑

 

(22.11.)      Fartlek 35 min.

23.11.                  Rychlostní vytrvalost

         Rozcvička ↑

            Hlavní část:     100 m na 70% (pauza 2 min.)

                                   150 m na 70% (pauza 2 min.)

                                   200 m na 70% (pauza 2 min.)

                                   250 m na 70% (pauza 2 min.)

                                   200 m na 70% (pauza 2 min.)

                                    150 m na 70% (pauza 2 min.)

                                    100 m na 70%

                                    Výklus 6 min.

            Protažení ↑

 

25.11.                  Fartlek 30 min.

27.11.                  Síla doma

          https://www.youtube.com/watch?v=IeGrTqW5lek&ab_channel=FraserWilson

 

(29.11.)      Fartlek 35 min.

30.11.                  Rychlostní vytrvalost

            Rozcvička ↑

            Hlavní část:     8x 150 m na 80% (pauza 2 min.)

                                   Výklus 10 min.

            Protažení ↑

Tak hurá do trénování

Rámcová pravidla pro trénink 

1.Rozcvička:

   Na začátku se vždy rozcvičte. Všichni to umíte.

Hlava, ruce, ramena, trup, nohy nebo podle videa

2.Hlavní část:

    Cvičte přesně podle návodu  

3.Závěrečná část:

Každý trénink zakončete protažením.

Hlavní pozice:

a/ dřep na plných chodidlech

b/sed roznožný, předklon

c/překážkový sed, nezapomeňte vyměnit nohy

d/stoj spojný a ohnutý předklon k nataženým nohám

 

Rozpis tréninku 30.3. – 3.4.2020

1.Rozcvička: taneční

https://www.youtube.com/watch?v=10vVaWfDzak

Hlavní část:

Našla jsem skvělé cvičení naší reprezentantky v badmintonu Terezy Švábíkové, kterým nepohrdnou ani ostatní sportovci. Proto první trénink na doma je od ní.

http://svabikova.cz/cviceni-na-doma-1/

Rozcvička na malém prostoru

Pro atlety skvělá péče o nohy a chodidla

2.Výlet do přírody s rodiči a se švihadlem

Vždy po 10 minutách si dejte 25 – 50 přeskoků přes švihadlo. Střídejte způsoby přeskakování. Čím delší procházka, tím více přeskoků.

 3.Rozcvička: Taneční https://www.youtube.com/watch?v=-1PuS_MkOZU

  Hlavní část:               

Ještě jednou cvičení s Tezezou

http://svabikova.cz/cviceni-na-doma-1/

Tentokrát je to posilování

Cvičení na doma – 2. posilování

 

Rozpis tréninků 6.4. – 10.4.2020

1.Rozcvička:

https://www.youtube.com/watch?v=WFsuJK8ABu8

Hlavní část:Posilování břišních svalů  na adrese  FitnessGo:

https://www.youtube.com/watch?v=bURYSaLl7rE

Dodržujte pokyny instruktorky. Přípravka cvičí s rodiči. Prosím rodiče o kontrolu správnosti cvičení.

2. Rozcvička :  přípravka:

https://www.youtube.com/watch?v=l8lpVqto0gA

https://www.youtube.com/watch?v=MUqcYwr92SI

 Rozcvička : žactvo:

https://www.youtube.com/watch?v=eBfBpJ6kyjs

Hlavní část -  Posílení celého těla  

https://www.youtube.com/watch?v=sN6XgeeyXlk

Cvičte počet opakování, které jste schopni zvládnout dobře technicky.

3.Rozcvička v přírodě

Běžecká ABC,rovinky(cca 80m) - 10 krát na 70% rychlosti, odrazová cvičení ( žabáky, skoky  po 1 noze L,P, odpichy, poskočný klus) po 10 opakování 

  Přípravka 1  krát

  Žactvo mladší 2 krát

  Žactvo starší 3 krát

 

Rozpis tréninků 13.4. – 17.4.2020

1.Rozcvička :Přípravka :

https://www.youtube.com/watch?v=VoP0G0BcBPw

 Hlavní část

Protahování končetin

https://www.youtube.com/watch?v=LXE-fYGa5I0

2. Rozcvička v přírodě

Pobyt v přírodě dlouhá procházka, kolo, lehký běh( cca 30 minut)

 

 3. Rozcvička: Přípravka:

https://www.youtube.com/watch?v=Mf8FYm9NnVM

Žactvo:

https://www.youtube.com/watch?v=G55ajW6UVWE

 Hlavní část: všichni             

               Protahování a posilování zádových svalů

https://www.youtube.com/watch?v=x2rooOQIEgc

Rozpis tréninků 18.4. - 26.4.

1.Volný klus nebo rychlá chůze 30 - 45 minut.

Běžecká ABC  ( stačí na 20m)  

Protahování  15 minut

2. Švihadlo 10 krát 25 přeskoků

3. Posilování : ruce - kliky 4 krát 6 

                     břicho - 4 krát 20 opakování

                    záda  4 krát 10 opakování

                    nohy 3 krát  10 dřepů

Protahování 15 minut

Rozpis tréninků  27.4. - 3.5.

Zkuste již venku:

1. rozklusání 8 minut, rozcvičení, ABC

 10 krát rovinka  cca 80 m, rychloat - na pohodu svižně

protažení 10 minut

2. rozklusání 8 minut, rozcvičení , ABC

polovysoké starty  6krát 30m,

sprinty   5 krát 50m ( na 70 %)

výklus 8 minut, protažení

 3. rozklusání 8 minut, rozcvička, ABC

odrazová cvičení : 10 krát odpichy, 10 krát L,P odrazy, 10 krát žábáky, 10 krát angličáky --- 2 série

výklus 10 minut, protažení

Rozpis tréninků  4.5 - 10.5. 

1.Volný klus nebo rychlá chůze 30 - 45 minut.

Protažení 10 minut

2. Běhání do kopce ( od hájenky v Prokopáků)

  2 série   3krát 20m, 3 krát 50 m

výklus 10 minut, protažení  10 minut

3. Posilování celého těla :ruce -

 

                   břícho - 4 krát 20 opakování

                    záda  4 krát 10 opakování

                    nohy 3 krát  10 dřepů

                   ruce 4 krát 10 kliků

 

 

 

 

 

 

 

Statistiky

Počet zobrazených článků
78147

Vyhledat

Český atletický svaz

Pražský atletický svaz